ooh wat ben ik blij. ik ben al sids Elyesa geboren is op zoek naar een lakentje. ik had het op een turkse serie gezien en was er helemaal weg van. ook vooral omdat het als bescherming dient. het is een wit lakentje waar Allah in het arrabisch op staat. nu heb ik overlaatst een lieve mevrouw gevonden die het voor mij heeft gemaakt. het zou ergens volgende week of de week erna moeten aankomen. ben zo blij dat ik het eindelijk gevonden heb. het betekende zoveel voor me en dan doet het deugd als je het kan vinden. nu is het wel nog even geduld uitoefenen tot het aankomt kan haast niet wachten. groetjes Talia
ik zal een foto plaatsen als het lakentje hier is. kan ik het ook voor je bestellen of je kan het zelf bestellen als je dat wil. heb er wel 53 voor moeten geven maar daar waren 7.50 verzendkosten bij omdat het naar belgie gestuurd moet worden. groetjes talia
ik ben heel benieuwd, ik zou zelf ook wel zo`n lakentje willen. ik heb net zelf een lakentje beschilderd, moet nog drogen en dan gefixeerd worden
vorige vrijdag hebben ze het lakentje verstuurd, het zou normaal gezien volgende donderdag of vrijdag bij mij moeten zijn. ik zal jullie een fototje bezorgen. groetjes Talia
het lakentje is vandaag aangekomen heb een foto gemaakt maar zal straks nog eentje sturen als ik het gewassen en gestreken heb. superlief ik heb er 2 gekregen eentje is aan een hoek een klein beetje gescheurd maar kan ik makkelijk zelf maken. (heb ik ook eentje voor de volgende) groetjes Talia
we wete, dat we een 2de willen en een 3de en een 4de maar we beginnen er pas aan als Elyesa een jaar of 2-3 is. groetjes Talia
ik heb laatst zelf een lakentje beschilderd, maar denk dat ik dit ook zelf wel erop maken kan. en als je de afbeelding hebt kan je hem natuurlijk ook laten drukken bij een copy shop. moet je zelf voor het lakentje zorgen. staat deze afbeelding trouwens in het midden van het lakentje, of bovenaan, zodat je het ziet wanneer je het omslaat?
hij staat vanonder aan het lakentje in de hoek. ja ik ben moslim geworden, mijn man is van Turkse afkomst. groetjes Talia