Zoals de titel zegt; Wat vinden jullie van de kwaliteit van de hydrofiele luiers van babydump? Heb net het eerste wasje gedaan en ze komen er veel verfrommelder uit. Ze zijn niet meer mooi "strak". Terwijl mijn oudere doeken van (geloof HEMA) zoonlief nu nog steeds dik en makkelijk te vouwen zijn. Ben ik de enige die hier last van heeft? En dan snel nog een vraag Ik heb +- 20 hydrofiele luiers,dat zal toch wel genoeg zijn of niet? Liefs,
Je zou ze kunnen trijken.. dan zijn ze iif niet meer zo verfrommeld.. Heb je ze in de droger gedaan?...dat kan namelijk ook wel eens voor kreuken zorgen... en als je hem uit de wasmachine haalt... ff straktrekken helpt ook vaak... En +-20 hydrofielen is zeker genoeg... Succes
Ik heb hydrofiel doeken van de Baby-dump. Hield mijn hart vast toen ik ze van de lijn haalde, maar als je ze strijkt en straks vouwt zien ze er wel weer uit zoals voorheen! Ik heb inmiddels ook nog een setje van de V&D gehaald, maar volgens mij zijn ze vergelijkbaar. Ik heb er nu 12...Kijk even hoeveel er op een gemiddelde week doorheen vliegen en anders haal ik er nog een setje bij.
Wat grappig...heb ook mijn hydrofielluiers vorige week allemaal gewassen en juist andere ervaring! Ik vond de doeken van prenatal (setjes met 6/7? Witte) juist ontzettend verfrommeld uit de droger komen...hier moest ik flink het stoomstrijkijzer gebruiken! Babydump (de setjes met 3 kleuren) doeken en witte van Hema kwamen redelijk recht uit de droger. Heb ook 1 setje van Ikea...die kwamen echt mooi uit de droger, zijn iets groter en voelen lekker aan!
Wat raar dat het zo verschillend is. Ik heb ze inderdaad in de droger gedaan maar wel op babywas. Ik zie mezelf echt niet iedere keer alle doeken strijken hahahaha Vind het alleen jammer dat hij dan niet mooi ligt op het aankleedkussen.
ik heb geen droger, maar strijk sowieso de hydrofielen de eerste 2 jaar allemaal. Voor de hygiene zeg maar.
ik heb ze ook bij babdump gekocht. de goedkope witte. ik heb daar ook washandes en spuugdoekjes van. helaas gingen de stiksels na 1 wasje al los en met strijken waren ze niet meer helemaal mooi vierkant. maar dat vind ik opzich geen probleem. wel vind ik de doeken best stug. terwijl ik met wassen best wel een scheutje wasverzachter heb gebruikt. hopelijk worden ze na gebruik wat zachter. ik zag pas flanellen bij de hema en die zagen er een stuk zachter uit. maar durfte ze niet me te nemen.
In t begin trok ik ze strak en hangde ze te drogen. Nu maakt t me niet meer zo uit dat ze wat opkrullen aan de zijkant, dus gaat lekker de droger in. Dus of hangen te drogen, of strijken Voor de rest vind ik het een prima kwaliteit.