Hai, hai, Ik heb hier twee spijkerbroekjes (Levi, Hema) en een spijkerjasje van Zara en een bodywarmer non merk. Is dat iets waar je naar op zoek bent? Ik hoor het graag van je? Groetjes petra
Maat 80: Marktplaats.nl > 3 lange rompers - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 Marktplaats.nl > Leuke set van Winnie de Poeh, afkomstig van H&M maat 80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 Marktplaats.nl > Pakket kleding: broeken, tuinbroek, blouse en polo - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 Marktplaats.nl > Lekkere jas voor in de herfst/voorjaar - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 Marktplaats.nl > Pakket kleding: 10 longsleeves maat 80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 Maat 86: Marktplaats.nl > Pakket kleding: maat 86 - cars, blouse, broek, spencer - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 Marktplaats.nl > warme setjes kleding, maat 86 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 Marktplaats.nl > Pakket kleding: 3 complete zomersetjes, 1 shirtje, maat 86 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 Pb me maar bij interesse, je mag ook losse dingen overnemen als je iets leuks ziet.