Wat hebben jullie in kinderwagen bakje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nony, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wat in kinderwagen bak?

1. wrapper

2. laken dekentje

3. iets anders en zo ja wat?

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb maandag mijn nieuwe kinderwagen opgehaald, helemaal blij mee maar ik vind het bakje wel heel klein (het is de Icandy)

Wat hebben jullie erin liggen?
    Wat is het makkelijkst?

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.992
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb er een dekentje met laken inliggen. Maar nog geen baby, dus geen idee of dat echt het makkelijkst is. :D De reden dat ik voor een dekentje en laken heb gekozen, is omdat wij ons kindje er de eerste tijd 's nachts ook in zullen laten slapen. Daarom heb ik gekozen voor het beddengoed dat je ook in een wiegje zou doen.

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hier ook een lakentje met dekentje...Kinderwagen gaan wij ook gebruiken als wiegje.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier zijn echt elke zoveel dagen al topics over valt me op. Eventjes de zoekfunctie gebruiken?

5. fafje

fafje Niet meer actief

wij ook...en naar buiten heb k ook een wrapper...ff t weer aankijken tegen die tijd!

6. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier ook: lakentje, dekentje en eventueel een wrapper i.v.m. de winter. Geen idee of het handig is, maar koud wordt ie iig niet ;)

7. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    ik vond de wrapper ideaal! Als ik dan ergens binnen kwam hoefde ik haar/hem niet wakker te maken maar maakte ik de wrapper gewoon los. Een lakentje losmaken lukte mij vaak niet zonder de baby wakker te maken, en dat vond ik zonde.

8. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik wil niet weten hoe ik het op moet maken, maar wat handig is in kleine bak....sorry hoor....;)

9. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb hier lakentje en deken en ook de wrapper. Denk dat ik het beiden ga gebruiken.

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier hadden we ook een lakentje + een wiegdeken.

11. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Alleen de boodschappen en standaard een kleine paraplu. De rest zit allemaal in de luiertas en die hangt aan de duwstang. Past allemaal goed (ik heb een mutsu 4-rider) en nee dan gebruik ik niet de grote boodschappenmand anders kan er nog veel meer bij in ;)

12. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Sorry ik zie nu pas dat je vraagt wat handig is in de kinderwagen (bakje) stom! Gewoon een laken met dekentje.

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier ook een lakentje en dekentje, bij de eerste ook zo gedaan en dat beviel prima. Zodra ze overgaat naar de wandelwageninzet gaan we een voetenzak gebruiken.

14. 4days

4days Niet meer actief

Wij hebben eigenlijk alleen een dekentje voor erbij, want wij zijn van plan zodra het kouder wordt de voetenzak van de maxi-cosi te gebruiken. Zo hebben we het bij ons zoontje ook gedaan. En daarnaast zal de baby er niet zo heel veel in liggen. Mijn zoontje zit nog in de buggy, dus als ik alleen met de weg ga komt de baby in de draagdoek. En voor snachts de eerste tijd heb ik een wiegje.

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hier een babynomade van Red Castle. 1 van mijn beste aankopen geweest.
    Mocht het erg fris zijn had ik er nog een deken overheen liggen.

16. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb beiden. laken/deken en wrapper. wrapper vanmorgen voor eerst gepakt (gisteren ontvangen, kado van lodger). ding is me echter veul te warm. kind had ik er in romper even ingelegd zodat ik me kon aankleden. haalde hem er na 5 min helemaal zweterig uit. voor in het najaar is het vast een ideaal ding...

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

Een wrapper is zeker handiger dan een laken/deken. Overigens heb ik beide gebruikt tijdens de dagen dat het echt heel erg koud was (het was -10 buiten toen zoonlief werd geboren ;)).

18. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb een dekentje op maat van het overtrekje (wat bij de wagen zat) gemaakt.
    dus een dekentje in een overtrekje, ideaal.

liefs doris

Deel Deze Pagina