cradle swing van fisher price

Discussion in 'De babyuitzet' started by EvdP, May 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EvdP

EvdP Actief lid

Jun 23, 2007
    108
    0
    0
    hallo,

ik wil graag de cradle swing van fisher price gaan kopen, een super de luxe schommelstoeltje maar wel een gigantisch groot ding zeg...je hebt ook de iets minder luxe uitvoering , een meeneemschommel...wie heeft er ervaring met 1 van de 2 stoeltjes?

groetjes

2. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ik heb de grote versie van de 2 gehad.

Op zich een heel leuk ding alleen heb je er tot een maand of 6/7 wat aan.
    Hij is tot 8 kilo.
    Maar mijn kleine meid ging over de rand hangen om te kijken waar het speelgoed bleef wat ze naar beneden gooide.

De kleine versie lijkt me handiger om mee te nemen als je eens weg gaat.
    Maar daar heb ik geen ervaring mee.

Wat wel heel leuk is, maar dat is pas als ze wat ouder zijn is de jumperoo van fp, die is echt heel leuk.

3. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Wij hebben ook zo'n schommel maar dan een van Graco. die van ons gaat tot 13 kilo, hebben we bewust voor gekozen, kan ze er lekker lang in, dingen zijn duur genoeg.
    En in die van ons zit standaard een tuigje waarmee ze onmogelijk voorover kan gaan hangen.

4. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Wij hebben ook een grote, en zitten nu met het probleem dat we niet weten waar we het neer moeten zetten. Voor Sam was het geen probleem, maar nu hebben we al een box staan, we hebben campingbedje staan (omdat Sam toch nog een box nodig heeft), en we hebben een andere bank.. en nu pas het niet meer...

5. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Heb je niet ergens een klein kastje/tafeltje staan wat tijdelijk weg kan? Kan de swing daar staan.
    Het is idd geen sieraad in je woonkamer, maar ach, tis maar tijdelijk.
    Maar eigenlijk blijf je dat probleem toch houden, straks staat je woonkamer vol speelgoed.
    Ben je pas vanaf als ze alleen boven kunnen spelen.

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wij hebben de grote en vond het een geweldig ding1 Kyra heeft er heel lang plezier van gehad.

Share This Page