Hallo Dames, Ik heb een maxi cosi Cabriofix van iemand overgenomen en die ziet er nog prachtig uit, nooit ongelukken mee gehad dus dat was mooi meegenomen omdat we het niet zo breed hebben. Nu is voelt alleen de stoelverkleiner wat smoezelig aan, ik denk iets te veel gewassen.. Ik zie mijn kleine popje daar natuurlijk niet echt lekker in liggen en ik vroeg mij af of deze ergens los te krijgen zijn.. Of als ik een hoes koop en die eroverheen trek, vult ie dan ook mooi de stoelverkleiner aan, of kan zo'n hoes pas als die eruit is? Nu is mijn man 1.98 en ik 1.76 dus ik verwacht niet een heel kleine baby, natuurlijk geen peil op te trekken, maar toch.. hoelang gebruikten jullie die stoelverkleiner.. Zijn er ook moeders die hem niet gebruikten, en om wat voor reden? Groetjes!
ik denk dat je eens op mp moet kijken naar zo'n verkleiner...nieuw zijn ze waarschijnlijk net zo duur als dat jullie voor de mc betaald hebben bel anders de prenatal oid even of hun hem kunnen bestellen en wat hij kost...ik heb hem wel gebruikt...weet niet meer hoelang..denk dat er wel een badstof hoes overeen kan maar weet hjet niet zeker...
De verkleiner gebruik je vaak wel een paar weken tot een paar maanden daarom vraag ik me af of je die niet van iemand mag lenen. Want ik gebruik zelf de maxi cosi nog wel, maar de verkleiner al heel lang niet meer natuurlijk. Wat betreft de hoes die heb ik nooit gehad dus daar durf ik niets over te zeggen. Ga anders eens in een babywinkel voelen aan de orginele verkleiner of die veel dunner is of dat het mee blijkt te vallen, dan weet je ook meer.
Wij hebben hem nooit gebruikt, dochter was 4315 gram bij de geboorte en 56 cm. Wij hadden een winter baby en dus ook een voetenzak in de MC. Qua lengte paste ze niet eens meer in de verkleiner, maar we hadden hem wel mee naar 't ziekenhuis, je weet van te voren nooit. Ik zou ook overwegen 'm te lenen van iemand?
misschien ook een tip, bij de Kruidvat is nu 50% en ik heb daar een hoes van voor de maxicosi autostoel groep 1 maar ze hadden ook groep 0 nu voor 3 of 3,50.. dan stop je daar toch de verkleiner onder!
Hihi, je verwacht geen kleine baby? Wij zijn nog iets langer er kregen een zoontje van 49 cm en 3310 gram De hoezen gaan ook over de verkleiner! Ik zou lekker een hoes kopen of een voetenzak en dan zie je er niets van. Zonde om veel geld uit te geven aan iets wat je maar kort gebruikt.
Laatste 2 tips zou ik ook volgen Zeker met een winterkindje en een voetenzak er in gebruik je hem maar kort. Hier met een klein zomerkindje zo'n 4 maanden gebruikt. Gewoon simpel/goedkoop (maar uiteraard wel veilig) oplossen dus
Ik ben de verkleiner kwijt van onze maxi cosi en ben dus naar de babyzaak gegaan om een nieuwe te bestellen. Aangezien mijn dochter ook niet groot (50 cm 3090 gram) was verwacht ik dit kindje ook niet al te groot. En nieuw kost ie 16 euro. Maar als ik hem kon lenen deed ik dat ook. Ik ken helaas helemaal niemand met kleine kindjes.
Hai!~ Bedankt voor de tips! Ik heb bij gebrek aan kleine kindjes om mij heen gekozen om bij hema een hoes te kopen voor over de MC, hij moet nog een beetje uitrekken, maar hij zit er verder prima overheen. Zo toch mooi opgelost