Ik french manicure mijn teen nagels altijd zelf, ook in de winter. http://bevsbeautytips.co.uk/resources/nails.jpg
Wat betreft het scheren, dat doe ik in de winter ook iets minder vaak. In de zomer is het meestal om de dag en 's winters misschien een keer per week. Scheelt wel dat het niet zo hard gaat met m'n benen, hoef ik veel minder vaak bij als bijvoorbeeld bij m'n oksels, welke ik dan wél om de dag blijf doen
Ben eerlijk gezegd verbaasd dat zoveel vrouwen hun benen scheren.... Hebben jullie dan geen last van harde stoppeltjes?
Jawel, maar dat is maar een dag ofzo. Ik zit wel al maanden te kijken naar zo'n epileerapparaat, maar ik wil dan ook graag een goeie en die zijn nog best prijzig... Dan winnen de wegwerpmesjes (10 voor 3 euro ofzo) het elke keer nog
Ik had zoeen ding gekocht, nou het doet nog meer pijn dan een tattoo laten zetten.. Ik ben bang van dat ding..
Ik zal dan wel de enige zijn die het ze niet (meer) lakt in de winter. Heb ze jarenlang wel gelakt, het hele jaar door. Maar nu zijn mijn nagels, na een lente en zomer vol lakjes, echt heel erg lelijj. Er zitten dan vlekjes op. Als ik me nagels dan een tijdje niet lak, dan gaan ze weg. Heb ooit eens van een pedicure gehoord dat dit komt omdat je nagels aangetast worden door de nagellak omdat ze geen lucht krijgen.
klinkt best logisch op zich, maar ik vind ongelakte nagels in slippers zo lelijk en thuis loop ik altijd op blote voeten, maar misschien toch maar eens doen alhoewel ik geen idee heb hoe mijn nagels eruit zien als ze niet gelakt zijn (ja even snel als ik ze schoonmaak en weer opnieuw lak maar niet na een paar dagen ofzo) Benen hoef ik gelukkig niet vaak te doen heb amper wat