Gister middag was mijn ovu test knal positief, net zoals vandaag. Mijn temperatuur was vanmorgen nog niet gestegen,is dan ook mijn eisprong nog niet geweest?
Gezien je ovutest vandaag nog knalde en je ei over het algemeen 1-2 dagen na de posi ovutest komt, icm met nog niet gestegen temp: Ik zou zeggen dat je eisprong inderdaad nog niet is geweest. Mogelijk later vandaag/ morgen.
Je eisprong komt 24-48 u na de eerste positieve ovulatietest. Je temperatuur stijgt pas de dag na je eisprong.
Ja, hij zal nog niet geweest zijn. En weet dat tijdens de herfst/wintermaanden de eisprong in de late namiddag of vroege avond valt. Tijdens lente en zomer is dit 'snachts of vroege ochtend. Ik zou vnv dus nog es klussen om zeker te zijn. Als het goed is zou je temp dan morgen omhoog moeten.
Bedankt voor je reactie, hier heb ik echt wat aan! We hebben zondag en maandag geklust, gister niet en vanavond gaan we het weer even gezellig maken.. Zou dit dan genoeg zijn?! Zondag of maandag had ik veel last van dikke doorzichtige klodders.. Toch vreemd dat ik dat voor mn eisprong zou hebben, want heb hier nu geen last meer van...
Daphne Daar heb ik nog nooit van gehoord... Eline Zaadcellen leven gemiddeld nog 2-3 dagen in je lichaam. Dus om de dag is ruim voldoende, dan zit je qua timing altijd goed.
eline, die dikke doorzichtige klodders zal je vruchtbaar cervixslijm zijn. Als je het tussen 2 vingers houdt dan kan je als het ware draden trekken ermee. Dit is een uitstekende omgeving voor de zwemmertjes. @ Jippie: weet ik ook nog niet zo lang hoor, maar heb het op verschillende sites reeds gelezen en moet zeggen dat het klopt (uit eigen ervaring) aangezien ik heel goed mijn eisprong voel.