Hoi Ik zoek een mooie kinderwagen maar dan wel met 4 wielen. Dus een degelijk ding. Iemand enig idee welk merk goed en degelijk is? en de prijsverhouding? Bedankt! Danielle **Edit: verpaatst naar het goede forumonderdeel**
Ik ben dan nog niet zwanger maar ik weet wel dat ik de Mutsaert Transporter wil hebben Er zijn er weinig die die hebben maar ik vind hem helemaal geweldig
Hoi Ja dat is ook wel een hele mooie! ben zo stom geweest om toen ik net 3 maand zwanger was een kinderwgen via marktplaats te kopen voor 100 euro. wel een hele mooie degelijke met verlengde bak..opo moment zijn de bakken heel klein van de reiswieg. het is een traveler sports. maar deze past moeilijk in de auto. Dus ben toch nog een beetje op zoek naar een andere. groetjes Danielle
Ik val in herhaling maar de joolz is dan een goeie keuze. Heeft ook vier wielen, vond ik persoonlijk ook fijner dan 3. Dan wiebel je niet zo bij de stoep op en af. Joolz is wel wat aan de prijzige kant. 550 voor het onderstel met wandelwagen en dan nog 160 oid voor de kinderwagenbak. Die is wel redelijk lang, dus je kunt wel een tijdje gebruiken.
Wij hebben gekozen voor de maxi cosie mura 4. Wij vinden de wagen er degelijk uitzien en niet onbelangrijk grote wielen! Vooral handig met wandelingen in het bos met onze hond.
Hier had ik al tussen gekeken maar iedereen geeft daar advies over 3 wielers en ik wil advies over 4 wielen..
Bugaboo Cameleon....echt een heerlijke kinderwagen. Lekker licht, en een hele kleine draai-as. Dus nooit problemen in kleine winkels met krappe winkelpaden. Ook in het bos is hij goed te gebruiken, dan zet je de grote wielen voor. Verder heeft de kinderwagen een ruime kinderwagenbak, in tegenstelling tot de quinny. De bugaboo is alleen best wel prijzig. Maar voor een 2de handse kan je nog wel 500 euro vragen Maar ik denk dat je het beste naar een grote babywinkel kunt gaan, om de verschillende modellen zelf te testen.
Hoi Ik vind alle kinderwagens zo duur! zoals een maxi cosi mura 4 hebben we naar gekeken is al zo bijna 400 euro en dan moet de kinderwagen bak van 189 euro er nog bij en een nadeel het kindje kan niet naar je toe zitten.. Nou hebben we er wel een ook wel redelijk mooie, 2e hands dat wel maar dat vind ik totaal niet erg.. Maar deze past niet goed in de auto.. Mijn man denkt van wel en vind het onzin een nieuwe kinderwagen.. haha dus we kijken nog even verder.. Liefs Danielle
Tja, lijkt me redelijk snel uitgetest of ie goed in de auto past (en vaak moet er dan nog meer bij kunnen ). Gewoon even in het echie proberen
hoi, wij hadden bij de eerste ook een kleine auto, een opel corsa en hebben voor een bugaboo gekozen. Er konden zowaar nog meer dingen in de kofferbak dan alleen de kinderwagen. Daarnaast een super wagen om te rijden, goede service en tweedehands zijn er genoeg van te vinden, succes ermee !
Ik heb veel verschillende kinderwagens gehad, van de volgende merken: Quinny driewiel (versleten tweedehands) Quinny vierwiel (idem) Mutsy urban rider (rijdt redelijk, maar zitting ging kapot) Mutsy 4-rider (nieuw gekocht, rijdt heel goed) Phil & Teds E3 (lage handgreep, gevolg rugpijn) Bebiesfirst (met bak is hij geweldig, met wandel kan baby niet lekker zitten) Firstwheels City Elite (voorste wieltjes botsen overal tegenaan. Bijna een salto mee gemaakt) Wat ik tot nu toe echt de beste wagen vind is de Mutsy 4-rider. Alle dingen die me aan de andere wagens irriteerden kan ik aan deze niet ontdekken. Het frame is licht en je kunt hem ook ombouwen tot duowagen, met een aparte inzet. En tot strandwagen. Zitting kan twee kanten op. Makkelijk verstelbare hoogte.
Het kindje kan wel naar je toe zitten hoor! Je kunt het zitje zo plaatsen dat het kindje naar je toe zit of juist voor zich kan kijken.
mutsy 4-rider, maar dan wel zonder zwabberende zwenkwielen geloof dat dat probleem inmiddels verholpen is bij alle mutsy's die nu verkocht worden
Hoi vraagje de bugaboo is erg laag of niet? werk in de kinderopvang en dan zie ik wel ouders crossen met kinderwagens. Maar nu lijkt me de bugaboo zo laag wel een hoge duwstand maar als je zelf een beetje lang bent moet je dan niet enorm ver bukken om je kindje er in te leggen en eruit te halen? Groetjes Danielle
hoi danielle, Ben zelf ook 1.80 mtr, dus niet klein zeg maar. Dat is idd het enige nadeel bij de reiswieg, bij de wandelwagen heb ik er geen last van ! Maar tegen alle voordelen afwegend vind ik het geen probleem( en de reiswieg gebruik je toch maar een maand of vijf) groetjes
Ja oke das waar die gebruik je niet zo lang.. En die wieletjes voor zijn ook wel te doen? Sorry hoor voor die lastige vragen haha Groetjesss
Het blijft natuurlijk altijd persoonlijk. Onze keuze is de Bugaboo! Met uitstek de beste. Makkelijk in de bediening, met een goede voorbeeld DVD bij aankoop. Rijd erg soepel, ook als je in de stad loopt of hem helemaal vol met tassen hebt hangen. Goed inklapbaar en iedereen kan er achter lopen aangezien de stang verstelbaar in. Verder kan ik nog wel 10 dingen op noemen van de wagen die ik makkelijk vind, dus kort om voor ons een goede aanschaf. Nog geen dag spijt gehad en daarom het bedrag wel waard! Succes met je keuze!
Ja de wieltjes zijn heel goed te doen ! Rijden prima ! Maakt niet uit hoor meid, al die vragen, je kan het maar beter weten toch. Ik heb voor mijn bugaboo de quinny 4 wiel gehad en daarna de buzz en dat was een en al drama.