hallo dames, Het onderwerp zegt het al een beetje.... Ik zal even uitleggen wat mn "probleem"is. Wij hebben de chicco al een tijdje en ik gebruik hem alleen als ik even naar de winkels ga met de auto. Ik heb het idee dat hij er niet zo lekker in zit. Ik weet het niet zeker maar hij is vaak wat zeurderig en gooit zn kont naar onderen zeg maar. Nou doet hij dat in de wagen ook alleen zit hij dan niet te "mieren" zeg maar. T kan natuurlijk ook toeval zijn maar ja... Hoe kom je daar achter? T is ook niet altijd overigens maar wel al vaker gebeurt. De quinny zapp xtra vind ik er sowieso heel mooi uit zien. Heb bij de aanschaf staan twijfelen tussen deze twee maar omdat de chicco maar 100 was ennde quinny 200 en dat de chicco als beste uit de test kwam hebben we de chicco gekozen. Nu dus wellicht spijt. Maar goed.... Ga ik die 100 euro nu weg gooien en een quinny van 200 kopen of niet? Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen met beide wagens en of jullie denken dat het inderdaad het niet lekker zitten zou kunnen zijn.
Ik zie veel quinny's en ik vind zowel de wagen als buggy onstabiel en niet lekker rijden. Nee hoor bah. Als er hier ooit een buggy komt is het de nuna pepp. De chicco heb ik geen ervaring mee.
Maar als je alleen naar de winkel gaat met de auto. Kan je toch ook je kinderwagen gebruiken ? En het gene wat je hebt gekocht gewoon achter op de grond zetten ? Doen wij ook als we met zijn drieen boodschappen doen. Twee volle tassen gewoon op de achterbank en tussen mijn stoel en achterbank. Ongeacht de kinderwagen in de achterbak zit of niet.
Wij hbben ook een chicco. Opzich fijn ding, dochter vind t ook wel prima maar ze zakt steeds onderuit, vet irritant
IK heb de quinny zapp extra en ik vindt het een superbuggy! Rijdt juist heerlijk en erg licht en makkelijk hanteerbaar! Ook fijn dat je je kindje naar je toe en van je af kan zetten en slaapstanden hebt. En je kan bij de voeten de stof omhoogtrekken zeg maar waardoor je niet onderuit zakt. Je kan ook filmpjes bekijken op youtube
Wij hebben ook de quinny zapp extra en ik vind het een hele fijne buggy! Zou geen andere willen. Het is fijn dat je kindje zowel van je af als naar je toe kan kijken. En hij heeft meerdere standen. Rechtop, half liggend en helemaal liggend. Mijn meisje vind het ook een heerlijke buggy, die zit er echt helemaal relaxed in. Hij loopt ook fijn en is makkelijk opklapbaar enz. Voor mij dus een top buggy!
Ik heb ook de Chicco en ben er ook niet zo over te spreken. Dochter zat er pas na goed een jaar een beetje fatsoenlijk in. Riempjes veel te lang en inderdaad ze zakt onderuit. Rijden met 1 hand zoals ik met mijn kinderwagen (Stokke) doe is ook geen optie. Vrienden hebben de zapp en zijn erg te spreken. Ik heb hem nooit gebruikt dus kan verder geen eerlijke mening geven. Maar, wij hebben hem in de auto liggen en gebruiken hem maar zelde, dus ik schaf geen andere aan, gebruik toch grotendeels de kinderwagen
Hier de zapp juist weg gedaan. Wat een onstabiel rammelding zeg. Door die 3 wielen klappen ze snel om. Je kan er weinig in kwijt en mag er geen tassen aan hangen want grote kans dat hij omklapt. Vind kinderen er juist niet lekker inzitten, En houd er rekening mee, met zapp extra houd je bij het opklappen altijd 2 delen. Onderstel en zitting. Wil je hem bijv ook mee op de fiets? Dat kan niet met zapp xtra. Ik zou iig geen andere wagen voor kopen omdat hij wat zit te mieren. Zeker niet voor kleine stukjes. Beetje duur omdat even uit te gaan proberen.
Quinny zapp extra heeft maar 1 wiel voor .. Ik heb hem ook vind hem ideaal t enige minpunt is dat hij indd niet mee kan op de fiets door de zitting die je niet in kan klappen .
https://www.google.nl/search?q=quinny+zapp&client=safari&hl=nl&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=SvfwUd3DH4Ty7AbI6YDQDw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=320&bih=416#biv=i%7C14%3Bd%7ChyRfa6VTiWb1eM%3A
Ja maar 2 wieltjes naast elkaar....dat is anders dan een wiel. De wagen kan nu met 2 wieltjes niet omklappen Als je m trouwens helemaal in zijn geheel wilt inklappen voor op de fiets moet je niet de extra pakken...die is idd in 2 delen...de zitting hou je altijd in zijn geheel.
Dat kan met onze eigen auto inderdaad wel en doen we dus ook maar ik ga vaak met de kleine en mn moeder naar de winkels en in haar auto past de wagen niet. Daarom ook de buggy aangeschaft....
Hmmm de meningen zijn wel verdeeld dus maar dat die chicco niet ideaal is is wel duidelijk! Bedankt voor de tip over t filpje. Heb gekeken en ziet er goed uit. Nu echt spijt als haar op mn hoofd dat ik niet meteen die quinny genomen heb... Hij hoeft niet mee op de fiets en is belangrijk dat hij in de ligstand kan dus ik zou dan voor de xtra gaan. Vind het alleen zowat om weer 200 uit te gaan geven nu. Op vakantie (wandelen in oostenrijk) gaat de wagen altijd mee. De quinny zapp xtra zou veel ruimte schelen denk ik maar rijdt dat ook lekker op van die forsstrasses? Iemand ervaring met de quinny op wat ruiger terrein?
Ik heb ze allebei.. alleen van de zapp de gewone versie van 6 jaar oud.. Maar ik vind mijn zoon van 11 maanden helemaal niet goed zitten in de zapp.. Hij moet eerst nog een beetje groter worden.. Ik vind dat zijn hoofd zo tussen die gordels zit.. Ik vind de chicco veeeeel beter zitten.. Mijn zoon gaat ook altijd met zijn kont naar onder maar dat doet hij altijd.. ik denk dat hij gewoon lekker zit.. hij kan prima zitten op de grond maar in de wagen, buggy en op de fiets hangt hij altijd een beetje..
Heb je geen verschillende standen voor de gordels? Justy je moet eens kijken wat je voor je andere buggy krijgt en dat ervanf halen dan valt de prijs weer iets mee of anders mp?
Hier ook de quinny zapp xtra gekocht, wij hebben een kleine uk en in alle buggy's zakte ze onderuit en zat ze dus niet lekker en werd ze onrustig en boos Met de zapp gaat het echt heel veel beter!! en ik vind hem ook goed rijden voor een buggy, wendbaar en met 1 hand te besturen ik heb trouwens een buggy vanwege het regelmatig reizen in de trein