ik mis arie ook! vond hem echt super goed! die vent is gewoon knetter gestoord! in de goede zin van t woord dan! die ad-just...tja hij zal wel beter worden, hoop ik...is natuurlijk ook niet nix om tussen 3 vastgeroesten lama's te staan ik vind het echt een super progamma! groetjes marieke
ik vind de lama's ook gaaf .. alleen moet wel wennen aan ad-just maar goed zal vast wel goedkomen hihi
vind zowiezo die (nieuwe) mensen van bnn het hartstikke goed en leuk doen. bijv filemon, sander en sophie
wat kunnen we mensen toch altijd zo goed afkraken zeg! met ik vind ad-just ziet zo leuk! geef die jongen even de tijd om te wennen.. doe jij het maar even denk ik dan! ik vind de lama's helemaal top en vind het dan ook weer fijn als het vrijdag is
wat kunnen we mensen toch altijd zo goed afkraken zeg! geef die jongen even de tijd om te wennen.. ik wil m helemaal niet afkraken, zeg alleen dat het nog niet haalt bij de rest. en dat ik die jeroen tot nu toe beter vind. maar zoals altijd, meningen mogen verschillen.
ben ook gek op de lama's ne mijn man ook, gelukkig! Vind Ad-just eiegnlijk nix (sorry voor de fans!) Een aflevering duurt altijd te kort, he?!
ben ook gek op de lama's en mijn man ook, gelukkig! Vind Ad-just eigenlijk nix (sorry voor de fans!) Een aflevering duurt altijd te kort, he?!