uit elkaar

Discussion in 'De lounge' started by djellybelly, Apr 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

vroeg me af hebben jullie nou ook wel eens zon periode dat ineens heel veel mensen uit elkaar gaan met kinderen!
    wij hebben in 2 weken tijd 3 stellen die uit elkaar gaan en ook nog een met jonge kinderen van nog niet eens 1 jaar oud!

word er helemaal gek van, gaat niet in mijn koude kleren zitten!

2. jovalene

jovalene Actief lid

Apr 17, 2007
    243
    0
    0
    in mijn omgeving gelukkig niet
    maar het gaat soms zo snel en idd veel tegelijk
    vreselijk is dat zeker met jonge kinderen
    maar wat heb je liever ongelukkig samen of gelukkig alleen

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    hier gelukkig ook niet..wat ik helaas wel zie en hoor is dat mensen een kind nemen in de hoop hun relatie te redden.. wat dus uiteindelijk niet lukt en daar zijn de kinderen dan de dupe van..

zou idd niet bij elkaar blijven voor een kind.. het kind is beter af met twee ouders die dan gelukkig worden met een ander.

Liefs kaatje

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Ik zie dat veel jonge stellen gaan trouwen en heel snel ook weer scheiden.

5. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik hoor ook steeds vaker dat jonge stellen een paar kinderen op de wereld zetten en dan uit elkaar gaan. Vind het soms sneu voor de kinderen, maar vaak ook beter.

6. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Volgens mij komt het door het weer hoor.
    Ik heb altijd het idee dat het rond maart april meer gebeurd dan in de rest van het jaar.

7. djellybelly

hai nou ik zou ok liever gelukkig zijn dan ongelukkig maar het is ineens allemaal tegelijk en ze doen er totaal geen moeite voor het gaat echt van oh het gaat niet meer dus we gaan uit elkaar.

8. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Wat ik al ondervonden heb, is dat stellen die trouwen, snel uit elkaar gaan (meestal dezelfde uitleg: het verstikkende gevoel) en ze blijven idd niet samen voor de kinderen.
    Kan ik hen eigenlijk alleen maar gelijk in geven;
    mijn ouders zijn samen gebleven tot m'n broer en ik onze diploma hadden, en we hebben vààk gezegd dat ze beter van in het begin uit elkaar waren gegaan. Het begon op m'n 14 en ze zijn uit elkaar gegaan op m'n 19.
    5 jaar lang die ruzie's zien en horen en meemaken, dan weer het stilzwijgen en van die dingen... Het ontgaat je niet en legt niet alleen een druk op de ouders, maar zeer zeker ook op de kinderen.
    Ik kon me een fijnere puberteit (en dan heb je het vaak al zo moeilijk) en adolecentietijd voorstellen!

9. djellybelly

hai nee tuurlijk dat snap ik wel hoor, ik weet ook niet hoe ik zou reageren in zon periode.
    gelukkig gaat hier alles goed en hoef ik er ook niet over na te denken!
    maar vroeg me gewoon af of ermeerdere waren die er ook zoveel te gelijk hadden!

10. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Ja... bij mij is het ook niet normaal, zoveel mensen in mijn omgeving die uit elkaar gaan... pfff.

Share This Page