hallo wie weet waar ik de zonnekap voor de bugaboo frog kan bestellen? de mijne is verkleurd groetjes
In principe kan je bij alle verkooppunten van bugaboo losse onderdelen bestellen. Gewoon even in de winkel vragen.
Als hij verkleurd is door de zon, zou ik eerst eens proberen niet gewoon gratis een nieuwe te krijgen, daar zou die stof toch op berekend moeten zijn. Al weet ik niet hoe oud hij is.
op de website van bugaboo heb je verkooppunten, daar zijn ze allemaal te kopen. Ik stelde ze ook de vraag of ik basisbekleding van de frog kan bestellen. :/ lekker duur! Dus ook mijn vraag, iemand extra bekleding van de frog over en willen verkopen
hallo heb het inmiddels bij de prenatal nagevraagd en hij kan besteld worden, de kosten 39,90 en het duurt ongeveer een maand
Wel duur via prenatal :/ Ik heb een mail aan bugaboo gestuurd en zij kwamen met dit: Zonnenkapbekleding Bugaboo Frog EUR 29.95 (ik heb trouwens een prijskaartje gevraagd voor alle bekleding van frog). Dus even kijken waar je het 10 euro goedkoper kunt halen.