Maar even een fotootje van hoe het er dus bij ons uitziet . Om het in de breedte te leggen lijkt me heel raar staan, met name op de overloop. Ik vind het zo heel netjes.
Ziet er mooi uit Eylem. Volgens mij was mijn man best wel overtuigd uiteindelijk, al moet dat morgen nog blijken Hij wilde het andersom leggen omdat dan de kleinste kamer breder lijkt en de andere kamer vrijwel vierkant zijn dus het maakt daar niet zo uit. Maar ik vind doorleggen zoals bij B ook mooier.
Wij hebben vorige zomer ook de hele bovenverdieping van laminaat voorzien. Wij hebben optie B. Wel overgangsprofielen (hele kleine dunne drempeltjes als ware, gewoon precies onder de deuren, dus je ziet er niks van als die deur dicht zit) gebruikt bij alle kamers, want alles aan elkaar doorleggen wordt afgeraden! Succes, wij vonden het een monster klus
Overgangsprofielen worden geadviseerd als een ruimte langer dan 10 meter of breder dan 8 meter is. Dat is de bovenverdieping niet, dus het zou gewoon moeten gaan met doorleggen.
Ik zou het niet doorleggen trouwens. Ik heb ook drempels. Mn schoonzusje heeft het doorgelegen en alleen maar problemrn van