Laminaat 1e verdieping. Welke kant op leggen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Saar22, 4 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Hier ook b

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Maar even een fotootje van hoe het er dus bij ons uitziet :). Om het in de breedte te leggen lijkt me heel raar staan, met name op de overloop. Ik vind het zo heel netjes.

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ziet er mooi uit Eylem. Volgens mij was mijn man best wel overtuigd uiteindelijk, al moet dat morgen nog blijken:p

Hij wilde het andersom leggen omdat dan de kleinste kamer breder lijkt en de andere kamer vrijwel vierkant zijn dus het maakt daar niet zo uit. Maar ik vind doorleggen zoals bij B ook mooier.

4. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    B altijd alles in elke kamer zelde kant. Naar het licht toe hebben de vakmensen het bij mij gedaan

5. Nogablokje

Nogablokje Niet meer actief

Wij hebben vorige zomer ook de hele bovenverdieping van laminaat voorzien.

Wij hebben optie B.

Wel overgangsprofielen (hele kleine dunne drempeltjes als ware, gewoon precies onder de deuren, dus je ziet er niks van als die deur dicht zit) gebruikt bij alle kamers, want alles aan elkaar doorleggen wordt afgeraden!

Succes, wij vonden het een monster klus :)

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

#26 Saar22, 5 mrt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2015
    Overgangsprofielen worden geadviseerd als een ruimte langer dan 10 meter of breder dan 8 meter is. Dat is de bovenverdieping niet, dus het zou gewoon moeten gaan met doorleggen.

7. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    Ik zou het niet doorleggen trouwens. Ik heb ook drempels. Mn schoonzusje heeft het doorgelegen en alleen maar problemrn van

Deel Deze Pagina