Daarom gebruik ik ook schoonmaakazijn, dat ontvet goed. Ik heb nooit last van strepen of opdroogplekken
Ik gebruik laminaatreiniger van de Lidl. Goedkoop, streeploos laminaat, geur is niet super.. beetje citroenachtig.
Wij hebben een houten vloer en die dweil ik altijd met HG. Boven hebben we laminaat en daar gebruik ik ook HG voor. Dat stinkt ook absoluut niet.
Ik ben misschien de enige hier, maar ik gebruik voor mijn laminaat (quick step) altijd de 'refresher' van Leha. Dit is speciale laminaatreiniger die ik ook altijd koop bij de parketwinkel. Werkt super goed, is wel 7 euro voor een fles maar je doet er ook best lang mee, super geconcentreerd. Echt heel fijn spul en ruikt nog eens lekker. Ik ben altijd bang om gewone allesreiniger te gebruiken, mijn vloertje glanst nu echt prachtig.
Wij hebben een super vloer maar maakt niet uit wat ik gebruik. Als de zon er "verkeerd" opstaat dan zie je elke voetstapje van de hond.. Dus ik houd het nu maar gewoon op allesreiniger met een lekker geurtje..
wasverzachter! je vloer gaat er ook nog eens heel mooi van glanzen. Gewoon een heel klein scheutje bij het water in.
Ik gebruik ook altijd de laminaatreiniger van Pledge en soms doe ik het gewoon met een scheutje groene zeep. Maar ik droog altijd mijn vloer na, omdat het anders inderdaad met van die gekke vlekken opdroogt.
Dumby laminaatvloerreiniging , heb ik gekregen toen ze me deze vloer kwamen leggen en het is echt superspul , hier schijnt de zon precies op de vloer en je ziet helemaal niets .. zelfs als ik gewoon water drup dan zie je niet eens dat er wat is gevallen .. ook doe je heel lang met een fles want er hoeft maar een beetje in .. volgens mij wel alleen verkrijgbaar in een speciaalzaak .. en dan de blauwe fles kost iets van 8 euro .