1 april was 2e paasdag, dus volgens mij zouden we het dan vandaag moeten krijgen toch? zijn er meer die er op wachten?
welk bank heb jij? ik heb rabobank, maar nu nog niks, maar ja het is nog vroeg. we wachten rustig af.
Ik denk er ook nooit over na dat we weer kinderbijslag hebben. Wordt er altijd helemaal blij van!! Internetbankieren van de abn ligt eruit, dus kan het niet checken.
Hoezo? Stond er ook nog niet zo bij stil. Betekend niet dat ik er niet blij mee bent... Denk eerder dat jij nutteloze reactie plaatst
Wat een verrassende wending ook weer... Zoek alle andere kinderbijslag topics eens op...het verloopt altijd hetzelfde..
ja ik dacht 196 euro per kind ik sta er echt gewoon niet bij stil. denk niet van 1 april ow kinderbijslag. zie het vanzelf wel als ik van de week een keer telebankier. ik snap wel dat als je het echt nodig hebt je er op kijkt steeds. maar allemaal dat gemiep altijd van is het er al bij jullie?? kom op het wordt echt altijd netjes op tijd gestort hoor bij iedereen
Och god , dus als je er niet bij stil staat heb je t ook niet nodig.... Pff dan heb ik het dus niet nodig, zal het meteen terug storten dan. Waar maak je je druk om...