Opstaande plinten zijn ook prijzig, en vind ze vaak lastig(er) te bevestigen. Maar wel heel mooi. Kun je niet witte latten oid onderlangs de muur doen? Zie je vaak in oudere huizen. Mss goedkoper? Staat ook klassiek. Montagekit erop en tegen de muur plakken. Ben nu wel heel benieuwd naar jullie meubels Succes ermee!
Bekijk bijlage 165260 dit is trouwens ons dressoir. Met de vloer wat er nu ligt. ZIt in het dressoir ook een grijzige tint vandaar dat ik dus overweeg grijs laminaat.
heey, opstaande plinten vind ik echt super mooi vandaar dat we dat ook echt willen. Het houten witten plint wat er normaal zit is er allemaal al afgesloopt voordat we hier gingen wonen heb een foto van me dressoir neer gezet.
Wij hebben op dit moment plavuizen in de woonkamer, die wil ik binnenkort ook vervangen door een andere vloer. Ik hou ontzettend van houten (planken) vloeren, maar dan ècht hout en geen laminaat, dat had ik in mijn vorige huis ook en die vond ik geweldig, maar qua kosten en onderhoud zit dat er nu niet in. Nu zijn we op dit moment de zolderverdieping aan het opknappen en zijn bij Novilon uitgekomen. Het heeft een prachtige houtnerfstructuur in grijs eiken, is niet glad en dempt geluid, dus we hebben besloten om dat ook beneden te gaan doen. Het is namelijk erg onderhoudsvriendelijk en ideaal met huisdieren (hond en 2 katten) en het is niet zo hard als laminaat of hout voor als Dennis begint te kruipen bijv. Je kunt het echt in alle dessins krijgen en er zijn ook redelijk veel aanbiedingen op sites als je googled op Novilon. Misschien is dat wel iets voor je?
Foto volgt nog. Programma waarmee ik ze van de camera af moet halen heeft kuren :x Moet kwebbelman vanaaf maar even naar kijken. Maar onze vloer is niet grijs hoor. Echt een houtkleur. Zie net jullie dressoir...wordt de grijs kleur dan iets donkerder dan de dressoir? Of juist lichter? En misschien kan je wel een proefplank meekrijgen om te kijken hoe het bij de meubels staat....dat mochten wij toen ook. Paar verschillende kleuren mee om o te bepalen welke het werd.
wij hebben een licht eiken interieur en gekozen voor het rustiek eiken laminaat met houtnerf van de Karwei. Kostte toen iets van 13 euro per vierkante meter. Nu na 8 jaar nog zeer tevreden met mijn vloer. De haren van onze hond zie je echt niet liggen en doordat er een nerf in zit vallen eventuele krasjes bijna niet op. Dit is hoe het er ongeveer uitziet:
De grijs wat ik tot nu toe mooi vind en wat me misschien mooi lijkt zal het grijs donkerder zijn dan in het dressoir. Of zal dat geen goed idee zijn? Ga inderdaad ergens planken vragen om het erbij te houden.
Ik kan zo gauw geen foto vinden van onze vloer maar ik ben ook absoluut niet tevreden over de quick step vloer. je kan volgens mij beter voor een duurdere bouwmarktvariant kiezen of idd de Ikea.
goed dat ik het lees van quick step. Daar ging me intresse inderdaad ook naar uit. Doe ik dus eventjes niet zag deze bij de ikea die vind ik ook wel mooi. Ben alleen benieuwd of ze daar ook opstaande plinten bij hebben. En of het wel staat natuurlijk bij me meubels en muur enz. Bekijk bijlage 165278
hier een niet goedkope vloer van PERGO het is de kleur gerookt eiken en ik ben er helemaal blij mee als het om de kleur gaat maar laminaat op zich ik zie er altijd alles op maar das wel beetje omdat ik een zeurpiet ben vooral waar het licht je woonkamer in komt is een drama
oja ik zie het verhaal ikea langskomen zowel mijn beste vriendin als wij hadden in ons eerste huisje laminaat van ikea dat is echt SUPER laminaat volgens mij was dat de enigste die NIET vlekte streepte pootjes van de kat enz achterliet
Welke kelur hebben je banken dan? Ik weet namelijk niet of ik alles grijzig mooi zou vinden, maar ik hoef er natuurlijk niet in te leven
De bank word pas geleverd over 1 maand maar die is zwart. Met zilveren poten. De eetkamerstoelen zijn bruin. Heel donker bruin. De muren zijn allemaal licht. Bijna zo goed als wit. En de kleuren van spullen groen en blauw.