laminaat in je hele huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door Alita, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Is niks vies aan hoor. Wc wordt elke dag schoongemaakt, inclusief dweilen. Er ligt ook nog een matje op de vloer. Om de pot heen is het gekit met badkamerkit, dus daar kan geen viezigheid tussen komen.
    Ik kan je garanderen dat mijn wc MET laminaat op de vloer verre van vies is :D
    Er lag niks in de plee toen we hier kwamen, alleen beton. We hadden meer dan genoeg laminaat over, dus dat er maar in gegooid.
    Als het ooit wel "vies" wordt is het er net zo makkelijk weer uit ;)

2. Alita

Alita Niet meer actief

nee snap ik wel maar lijkt me vies.....;)
    Tegels kun je schrobben he laminaat niet

3. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Wij hebben ook laminaat in de woonkamer, toekomstige kinderkamer,keuken en hal.
    Dat bevalt prima,makkelijk schoontehouden.

In onze slaapkamer hebben we vloerbedekking een donkere kleur, wat heb ik een spijt :(

4. Linana

Linana Niet meer actief

Ja die had ik graag gewild, tegels, maar dit is een huurhuis....
    Tegels lagen er niet in en om ze er zelf in te leggen kost me veel te veel tijd, geld en gedoe ;)

5. Alita

Alita Niet meer actief

oh ja begrijp ik.....wat stom dat ze die er niet inleggen ;)

6. Alita

Alita Niet meer actief

zat nog te twijfelen over vloerbedkking boven maar is zo onpraktisch he!
    En ik heb eczeem dus ook niet echt handig...maar zo lekker aan de voetjes! Dan wordt het maar een matje naast mijn bed:D

7. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Wij hebben ook gewoon laminaat in de hele woonkamer (+open keuken), no problemo :) Ik ga niet bakken water op de grond pleuren, dus dat komt wel goed lijkt me. En putjes zitten er nu al in, we wonen er echt 2,5 maand :') Whaha. Tja, er wordt geleefd, dan krijg je dat. Baalde eerst wel magoed...
    Boven hebben we hetzelfde laminaat. We hebben wel wat duurder en beter laminaat genomen, goedkope troep moet je niet doen want dat slijt enorm snel, je kan er dan beter wat meer voor betalen zodat het beter en langer blijft liggen.. Een nieuwe vloer erin leggen kost nogal wat werk :)
    En als je het koud vindt kun je gewoon een leuk kleedje neerleggen toch? Hebben wij ook :)

8. Linana

Linana Niet meer actief

Ja vond ik dus ook. Wij hebben ook nergens roosters in huis bij de ramen... ook zoiets achterlijks. Welk huis heeft dat tegenwoordig nou niet? Om de boel te luchten moet er dus gewoon een raam open, wat best irritant is met een kleintje want die wil ik niet in de kou laten liggen. Dus onze ruimtes luchten omstebeurt ;)

9. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Wij hebben het in het hele huis; woonkamer, keuken, hal, overloop, slaapkamers. Het bevalt heel goed. We hebben het laminaat van Ikea, goede kwaliteit:)

10. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    wij hebben laminaat in het hele huis behalve badkamer en wc. We hebben idd ook met V-groef en houtnerven. In de hal en de keuken hebben we laminaattegels. Tot nu toe (wonen al bijna 3 jr) gokt iedereen dat het echte tegels zijn.
    Ook makkelijk onderhoud. ff een sopje overheen en het glanst weer mooi.

11. Alita

Alita Niet meer actief

We gaan beneden betere kwaliteit leggen als boven natuurlijk...ik vindt dat op de slaapkamers niet zo`n dure hoeft;)

Ja ik vindt het ook niet erg als er geleefd wordt.....maar zo snel al een putje zou ik ook niet leuk vinden

12. Alita

Alita Niet meer actief

roosters heb ik ook nergens hoor...heb dan wel een koophuis.

Ik zet alles gewoon lekker open op de slaapkamers...maar ja ik heb ook verdiepingen he

13. Alita

Alita Niet meer actief

haha ik ga dan dus ook niet vertellen dat het geen echt hout is:p

14. A2CA

A2CA Niet meer actief

Wij hebben ook al jaren laminaat, en we gaan nu novilon leggen want heb er echt spijt van. Het is inderdaad makkelijk in onderhoud maar je kan dus niet met bloten voeten lopen of met sokken want je ziet er echt alles op, daarom liever novilon.

15. Alita

Alita Niet meer actief

welke kleur laminaat hebben jullie dan?

16. Linana

Linana Niet meer actief

Hier helaas niet. Overdag ligt de beeb in de woonkamer of in onze slaapkamer en deze zijn aan elkaar verbonden (wel een wand ertussen, maar de deur staat open anders hoor ik de kleine niet)
    Heel irritant dus, want als ik het kamerraam open doe is alles binnen no time lekker koel. In de zomer geen probleem, maar nu wel. Hij is nog maar 3 weken, ik wil niet dat die kou vat :)

17. A2CA

A2CA Niet meer actief

Wij hebben licht eiken. Ik weet natuurlijk niet hoe het met andere kleuren is.

18. Alita

Alita Niet meer actief

ah nee is wat jong he......

19. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Wij hebben laminaat door het hele huis. Overal hetzelfde. We hebben de Quickstep largo vloer extra brede en lange planken. Eh v groef rondom! We zijn er heel tevreden over

20. Alita

Alita Niet meer actief

vandaag eens gaan kijken voor een grindvloer....maar nee dat wordt het dus niet! Ik was van te voren als niet zo enthousiast maar toch wilde we even gaan kijken.

Nee het wordt of lamelparket of laminaat hoor......we willen gewoon de sfeer van hout.....dat krijg je met niks anders die sfeer!

Deel Deze Pagina