ik wil een 2e hond hij niet (zegt hij)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 1 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

;) nou de titel zegt het al.
    ik wil zoooo graag een 2de hond erbij als speel kameraadje voor ons dametje.
    mijn vriend wil dit dus niet altans dit zegt hij.

even begeleiden. hij heeft nee gezegt bij onze eerste hond die is er dus.toen wilde ik graag een kat die is er dus ook alweer 2,5. toen kreeg mijn oude kat die bij mijn moeder woont een nestje daar wilde ik er eigenlijk ook wel een van daar werd dus ook gelijk nee op gezegt ondertussen is die kat dus al 1,5 en woont dus ook bij ons want die heb ik kado gekregen van mijn vriend!

nu wil ik dus een 2de hond ik merk gewoon dat als mijn vriendin er is met haar hond onze hond helemaal opleefd en echt heel veel gaat spelen echt leuk dus.
    maar mijn vriend zeg nu dus weer nee;)

ik wil hem dus weer eens over halen:p.

kan op verschiilende manieren maar ik weet niet goed hoe.

weten jullie nog iets???

begrijp me niet verkeerd als het echt nee is is het nee maar omdat hij dit al vaker heeft gedaan geloof ik het niet helemaal.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mmm, lastig idd.. Zou er elk geval nog eens goed over praten, dat moet werken, zo niet, ben ik bang dat er geen 2e hondje komt...Maarja als je vriend dat al zo vaak heeft gezegd, kan ik me voorstellen dat het niet echt geloofwaardig over komt.. Praten is het enige dat helpt denk ik...

*Duimt heel hard voor je*

3. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    hier was dat ook zo ...ik wou een 2de erbij ,maar mijn vriend moest er niks van weten tot ik met een fokker had gepraat en ze had een nestje en daar wou ik wel ff kijken en ik heb mijn vriend meegenomen en toen was het meteen raak ...hij was op slag verliefd en ze is nu alweer bijna 1,5 jaar :D

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hier ook zo. Onze reu is een paar maanden geleden overleden en ons teefje mist hem, dat merk ik gewoon. Ze is ook normaal erg actief, wil spelen en ze mist een maatje. Mijn man wil ab-so-luut geen honden meer en ik wel. Ik ben een hondenmens, hij een kattenmens. Ik zeg er wel even bij dat we al 5 katten hebben ;) .

Maar goed, ik wil zoooooo graag en we hebben al tig keer gesprekken gehad maar hij houdt zijn poot stijf :(

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb mijn man gebombardeerd met puppyfoto's en toen was ie zo om :D

6. 40plusmama

Is mijn man niet gevoelig voor, voor foto's en puppy's :(

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zou ook heel graag nog een hondje erbij willen! Op een gegeven moment moest ik huilen omdat hij het niet wilde en toen mocht het wel, maar ja zo wil ik het niet. Misschien van de winter, zou het wel heel leuk vinden.

8. 40plusmama

Ik heb ook behoorlijk wat huilbuien gehad (gemeende overigens ;) ) maar ook daar is hij niet gevoelog voor. Hij houdt echt voet bij stuk en wil van geen wijken weten.

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Pfff jij krijgt dat voor elkaar? Ik probeer al 6 jaar mijn vriend over te halen voor een kitten ;) Hij is zelfs niet gevoelig voor foto's van kittens die ik hem laat zien! Harteloos! ;)

Ben benieuwd of het je lukt :D

10. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Als hij echt zo voet bij stuk houd wil hij misschien gewoon echt niet?
    En heeft hij bij die andere diertjes niet gewoon jou je zin gegeven (niet lullig bedoeld verder, maar ik kan ook wel eens ergens over zeuren, en dan geeft mijn vent toe alleen om mij tevreden te houden :D )
    Ik zou gewoon eens serieus met hem om de tafel gaan zitten, of het echt nee is, en in dat geval zou ik me er bij neerleggen.

11. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D heel herkenbaar. ook lang gezeurt, maar nee ging niet door. toen heb ik op een gegeven moment gezegd: als je de volgende keer terug komt van varen hebben we een nieuwe puppy:D toen hij haar foto's zag (mailen) en we voor het eerst ging kijken (ik was al eens alleen geweest) was hij al om. toen we haar een maandje hadden zei hij: je had toch gelijk, 2 is veel leuker.

ik zou de voordelen op een rijtje zetten en voorleggen. ook al uitzoeken welk ras je wilt en welke nestjes er zijn. als je al het voorwerk al doet en hem dan mee neemt naar een nest wil hij vast wel. (of het moet echt nee zijn;))

succes:)

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

you now me:p

@penelopea nee ik zeur eigenlijk helemaal niet alleen bij de oudste heb ik even moeten zeuren. hij vind het zelf ook erg leuk en is ook super wijs met zijn beesten hoor. hij vind alleen dan het een grote stap is. ik heb hem net een paar foto's laten zien en hij geeft wel aan wat hij wel en niet leuk vind dus helemaal ne zeggen doet hij ook niet

13. 40plusmama

Ik heb al jaren chows gehad en nu wil ik dus graag een korthaar pup. Maar zelfs van deze foto smelt hij niet ;)

14. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik vond het juist helemaal geen grote stap, van 1 naar 2. En vriendlief wilde eerst ook niet maar heb hem foto's laten zien en een afspraak gemaakt om te kijken. En toen was ie om!

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ugh die chows doen mij ook niet zoveel :p

Maar ok ik ben er vroeger door 1 gebeten.

16. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    2 is juist makkelijker dan een. is de oudste goed opgevoed en luistert die goed (hier niet echt;)) dan leert hij dat de jongste ook. (dus ook het blaffen enz. zoals hier:))

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dat zeg ik ook altijd tegen mijn man... maar hij komt dan altijd met het argument van de haren en daar heeft hij wel een beetje gelijk in!

18. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Bij ons hondje hadden we haar op internet gezien, en we gingen alleen even kijken. Toen we klaar waren met kijken ging ze meteen mee naar huis :D

Maar zo te horen valt er nog over te praten, misschien heeft hij nog even tijd nodig om eraan te wennen?

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Je moet het er samen over eens zijn, net als een 2e kind;)
    Maar wij hadden ook eerst 1 hond, toen de 2e kwam, ging dat eerst prima, tot ze rangorde kregen, misschien kun je op cursus gaan met je hod.
    Ik zou nooit weer 2 honden willen.
    P.s we hebben nu helemaal geen honden meer.

20. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    En wat voor hond wil je dan? Zo'n zelfde?

(Ik hou meer van grote honden, herders, golden retrievers ;) maar ja meer hond, meer haar he?)

Deel Deze Pagina