Wij willen binnenkort een telefoon,televisie en internetpakket gaan bestellen. Ik zie even door de bomen het bos niet meer met al die aanbieders... Heeft hier iemand ervaring met Tele2 of UPC od anders een andere suggestie voor mij? Wij willen gewoon een basispakket, het liefst met onbeperkt bellen erbij. Alvast hartelijk dank.
Wij hebben een pakket van UPC, en dat bevalt behoorlijk goed. Internet, TV, telefoon (met inderdaad onbeperkt bellen naar vaste nummers binnen NL). Enige jammere is dat de interactieve TV-functies het niet doen (on demand en zo), omdat het signaal niet sterk genoeg is. Blijkbaar zit onze woonkamer te ver van de meterkast af. Dat zou een versterker wellicht kunnen verhelpen, maar zover zijn we nog niet gegaan. Al wel wat haperingen gehad aan de mediabox, maar de telefonische service is prima.
Beide gehad en beide ellende. Vooral bij upc slecht beeld elke keer. Heel veel monteurs gehad, nieuwe boxen en kabels maar niks hielp. Nu hebben we xs4all en dat is echt top
Ik heb UPC en word echt helemaal gek van haperend beeld op tv en supersloom internet dat het een paar keer per dag ook gewoon even helemaal niet doet :x
Upc heb ik slechte ervaringen mee en een hoop mensen waaronder mijn moeder en oma nu ook Beeld van uit en weer aan. Ondertitelingen zijn er de ene x wel endan weer niet Moet je steeds opnieuw met de afstandbediening opnieuw aanzetten (lastig voor iemand van 85) Klantenservice is ook niet echt hulpzaam Naja iig heb ik tele2 NOOIT problemen!! Ben er super blij mee. Niets aan toe te voegen
Ik denk dat het een gok blijft wat we ook kiezen? Op internet slechte ervaringen van beide, hier ook..... Tele2 is wat goedkoper, allebei de pakketten ong hetzelfde dan scheelt dat 10 euro p/m en dan heb je nog het verschil van kabel en telefoonlijn. Ik probeer het allemaal te begrijpen maar eh.......en al die extra dingen willen wij niet, vinden wij zonde van het geld en wat je niet hebt mis je ook niet. We hebben niet zoveel wensen,willen alleen iets wat goed werkt!
Misschien is het wel regio gebonden, maar hier is UPC ook niet zo best hoor. We hebben er veel problemen mee gehad, maar een vriendelijke of behulpzame klantenservice hoe maar. We hebben er erg veel voor moeten doen om het opgelost te krijgen. Nu doet on demand het ook slecht. Kan niet pauzeren, of niet meer doorspoelen. Heel soms als de pauzeknop het wel doet, en ik duk weer op play, dan wordt de verbinding verbroken. Dat doet hij nog best vaak. We zitten al te kijken voor een andere aanbieder, maar er is hier niet zoveel keus helaas. En als je een basispakket neemt is UPC gewoon vaak voordeliger.
Basispakket met onbeperkt bellen is 73 euro bij tele2 en 81 bij UPC en dan bel je alleen gratis in de avond en het weekend(abbo telefoonaansluiting meegerekend dan he). Aangezien ik mijn belgedrag ken en onze 2 andere kids niet bij ons wonen bellen wij die elke dag en dat is de reden dat wij wel gratis bellen willen. De kosten met onze mobieltjes stijgen de pan uit tegenwoordig......
Dat ligt er echt aan waar je woont,wij hebben upc gehad, toen kpn, toen gingen we verhuizen en kelderde onze snelheid naar beneden. Tele 2 gebeld en die garandeerde ons wel de snelheid, bullshit natuurlijk want die gaat over dezelfde lijn als kpn..we hebben drie maanden tele2gehad en we zitten nu weer bij upc, ook niet zaligmakend, maar beter dan tele2. Wij wonen dus te ver van het verdeelstation af..daardoor kan kpn, tele2, enzenz die snelheid niet garanderen. Was t tzelfde als in de oude woning, dan waren we bij kpn gebleven.
Weet van tele2 dat het een stelletje oplichters zijn! Dit werdt zelfs door een medewerkster toegegeven na mijn 100ste telefoontje... Upc heeft mn vriend en die is redelijk tevreden Zelf weet ik dat Online een hele fijne aanbieder is waar je altijd snel geholpen wordt mocht er toch iets niet helemaal goed werken of als je gewoon hulp nodig hebt.
Een paar jaar geleden UPC gehad altijd problemen met beeld altijd storingen dus opgezegd nu inmiddels weer bijna 2 jaar UPC en nu werkt alles wel top. Maar als je naar UPC gaat zou ik wachten tot er een aanbieding weet niet bij welke je nu zit of bij helemaal niets? Want 81 euro is veel te veel Wij hebben toen UPC genomen bij de overstapweken en dat is altijd in december krijg je heel veel korting ( geloof iets van 50% de eerste 6 maanden)
tele2 voor ons nooit meer. wat een ellende was dat. en als je dan belde voor de 300ste storing kreeg je ene grote bek nee echt nooit meer. nu upc en nooit geen problemen gehad 3 keer storing gehad en 3 keer kostenloos een monteur en nieuwe apparatuur gekregen. en een compensatie van ik geloof 2 keer 15 euro en 2 keer 5 films gratis
Ik heb een tele2 mobiel abonnement, maar ik vind de service heel erg netjes! Tv helaas geen ervaring mee. Upc wel in het vorige huis, was ik niet tevreden over.
Hier UPC en dat bevalt prima. We hebben wel eens een storing gehad (in 2 jaar tijd 2 keer geloof ik). Hadden eerst een abbo zonder onbeperkt bellen voor 46 euro per maand en nu voor het 2e jaar gebelt en gezegd ik stap over of jullie moeten me een goed aanbod doen en nu bel ik onbeperkt+abbo voor 45 euro per maand. Dan heb ik geen glasvezel oid maar gewoon het goedkoopste all-in abonnement. Dus hoe kom je aan 81 euro vraag ik me dan af
We hadden UPC in ons vorige huis maar de tering dat was ontzettend duur.. zaten allemaal addertjes onder het gras betaalden meer dan 100 euro per maand. Alleen internet!! Weet niet meer precies hoe dat zat maar voelden ons vet genaaid. Zitten nu alweer een paar jaar bij tele2 en bevalt goed zijn altijd goed geholpen.. maar iemand die ik ken heeft wat mindere ervaringen. Heel vaag!
idem! ook nooit geen problemen, wij hebben wel zelf de kabel vervangen voor ee veel betere, ik hoor mensen vaak klagen maar in veel gevallen kan dat simpel worden opgelost hierdoor. Verder 1 keer met een nieuwe tv wat "problemen" gehad UPC gebeld en binnen 5 minuten opgelost door ze. Ik word altijd netjes geholpen!
hmm wat raar ik betaal 88 euro, voor ; Televisie digitaal met HD zenders en dvd recorder en extra zenderpakket 60 MB internet 2 telefoonaansluitingen met nummermelding en onbeperkt bellen dus ook geen bijkomende kosten.
hmmz zelf dat vind ik duur ik heb 100 mb fiberpower internet telefonie met gratis onbeperkt bellen naar vaste nummers binnen europa en mobiele nummers tv royaal (die met die meer als 100 zenders zeg maar) hd met dvr met het kinderpakket (baby tv etc) en ik betaal 71 euro