N poos terug had iemand hier een topic geopend over dat zij naar Essent belde etc omdat ze jarenlang trouwe klant was en wel vond dat ze recht had op een presentje, of korting etc. Dit is eigelijk helemaal zo gek nog niet aangezien we ons eigen toch helemaal scheel betalen aan vanalles en nog wat. Wie heeft dit ook gedaan? En wat zeg je dan?
Toevallig heeft mijn moeder dat 3 weken geleden gedaan. Ze heeft gemaild dat ze wellicht over wil stappen (na meer dan 20 jaar klant geweest te zijn) naar een andere energie maatschappij. Tot op heden hebben ze hier nog niet echt op gereageerd (ze hebben alleen een mail gestuurd dat ze haar zouden bellen met een aanbieding) dus nu denkt mijn moeder er nog sterker over om over te stappen. Terwijl ze dit eigenlijk niet eens van plan was. Maar ik vind zeker dat ze wel een presentje verdient heeft. Ze is al langer dan 20 jaar klant dus dat mag wel beloond worden vind ik.
Nou indd!! Ik heb net al VGZ aan de lijn gehad, heb daar een gezinspakket lopen. En nu kreeg ik toch mooi ff 10% premievoordeel voor heel 2013, scheelt me wel ruim 12 euro per maand! Maar stom dat ze je moeder nog helemaal nie gebeld hebben joh..:x
Ik kreeg laatste 50 euro kado van m'n verzekering omdat ik m'n pakketten liet nakijken, koste me niks en werd zelfs goedkoper maar vond het een leuke actie.
Kijk dat zouden nu eens meer bedrijven/maatschappijen moeten doen. Niet alleen maar kijken naar 'hoe krijg ik op de gekste manier zoveel mogelijk nieuwe klanten binnen".... dus met allerlei bonussen en kadootjes enzo.... de bestaande klanten mogen alleen maar meer gaan betalen. Waarom bedenken ze niet gewoon een bonus-malus systeem ofzo, vergelijkbaar met auto. Dat je gewoon korting krijgt of dat je bij een "jubileum" een kadootje krijgt ofzo. Denk dat er dan ook genoeg mensen "blijven zitten"
Precies. Hier gebeld met ziggo omdat nieuwe klanten al een paar jaar gelokt worden met een digitale hd ontvanger a 65 euro. De mijne is kapot en moet nodig een nieuwe en al jaren klant dus dan zou je toch zeggen....... Niet dus.:x Is alleen voor nieuw klanten en bestaande klanten mogen het totaalbedrag a 200 euro betalen. OF ik moest mn abonnement nu opzeggen en paar dagen later opnieuw aanvragen want dan was ik een nieuwe klant Daaaag. Ze zijn nu een klant armer
Bij ziggo hebben wij hetzelfde gehad met die HD-recorder. Toen heb ik nog een keer gebeld en gevraagd naar de afdeling opzeggingen. Daar kon ik de HD-recorder krijgen voor 99.-- en dan kregen we 4 maanden 25,-- korting op ons maandbedrag. Dus dan werd het op die manier verrekend. Vond ik uiteindelijk een goede oplossing. Het is alleen jammer dat je dan eerst moet dreigen met opzeggen.
Nou, ik wilde voor m'n moeder ook graag zo'n digitale ontvanger aanvragen, want die heeft ze niet (ze kijkt nu nog analoog), maar gewoon de volle pond betalen he....belachelijk. Voor de rest geen klachten over Ziggo . Maar wel een strakke actie trouwens!! Misschien ook eens proberen!