Premievoordelen, korting Essent etc..

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

N poos terug had iemand hier een topic geopend over dat zij naar Essent belde etc omdat ze jarenlang trouwe klant was en wel vond dat ze recht had op een presentje, of korting etc. Dit is eigelijk helemaal zo gek nog niet aangezien we ons eigen toch helemaal scheel betalen aan vanalles en nog wat.

Wie heeft dit ook gedaan? En wat zeg je dan? :D

2. sannedegroot

5 mei 2008
    69
    0
    0
    Huismama
    Assen
    Toevallig heeft mijn moeder dat 3 weken geleden gedaan. Ze heeft gemaild dat ze wellicht over wil stappen (na meer dan 20 jaar klant geweest te zijn) naar een andere energie maatschappij. Tot op heden hebben ze hier nog niet echt op gereageerd (ze hebben alleen een mail gestuurd dat ze haar zouden bellen met een aanbieding) dus nu denkt mijn moeder er nog sterker over om over te stappen. Terwijl ze dit eigenlijk niet eens van plan was. Maar ik vind zeker dat ze wel een presentje verdient heeft. Ze is al langer dan 20 jaar klant dus dat mag wel beloond worden vind ik.

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Nou indd!! Ik heb net al VGZ aan de lijn gehad, heb daar een gezinspakket lopen. En nu kreeg ik toch mooi ff 10% premievoordeel voor heel 2013, scheelt me wel ruim 12 euro per maand!;)

Maar stom dat ze je moeder nog helemaal nie gebeld hebben joh..:x

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik kreeg laatste 50 euro kado van m'n verzekering omdat ik m'n pakketten liet nakijken, koste me niks en werd zelfs goedkoper maar vond het een leuke actie.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Kijk dat zouden nu eens meer bedrijven/maatschappijen moeten doen. Niet alleen maar kijken naar 'hoe krijg ik op de gekste manier zoveel mogelijk nieuwe klanten binnen".... dus met allerlei bonussen en kadootjes enzo.... de bestaande klanten mogen alleen maar meer gaan betalen.

Waarom bedenken ze niet gewoon een bonus-malus systeem ofzo, vergelijkbaar met auto. Dat je gewoon korting krijgt of dat je bij een "jubileum" een kadootje krijgt ofzo. Denk dat er dan ook genoeg mensen "blijven zitten"

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Precies. Hier gebeld met ziggo omdat nieuwe klanten al een paar jaar gelokt worden met een digitale hd ontvanger a 65 euro. De mijne is kapot en moet nodig een nieuwe en al jaren klant dus dan zou je toch zeggen.......
    Niet dus.:x
    Is alleen voor nieuw klanten en bestaande klanten mogen het totaalbedrag a 200 euro betalen. OF ik moest mn abonnement nu opzeggen en paar dagen later opnieuw aanvragen want dan was ik een nieuwe klant;)
    Daaaag. Ze zijn nu een klant armer;)

7. Wen80

Wen80 Actief lid

12 feb 2009
    114
    0
    0
    Bij ziggo hebben wij hetzelfde gehad met die HD-recorder. Toen heb ik nog een keer gebeld en gevraagd naar de afdeling opzeggingen. Daar kon ik de HD-recorder krijgen voor 99.-- en dan kregen we 4 maanden 25,-- korting op ons maandbedrag. Dus dan werd het op die manier verrekend. Vond ik uiteindelijk een goede oplossing. Het is alleen jammer dat je dan eerst moet dreigen met opzeggen.

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou, ik wilde voor m'n moeder ook graag zo'n digitale ontvanger aanvragen, want die heeft ze niet (ze kijkt nu nog analoog), maar gewoon de volle pond betalen he....belachelijk.
    Voor de rest geen klachten over Ziggo :p.

Maar wel een strakke actie trouwens!! Misschien ook eens proberen!

Deel Deze Pagina