Kom regelmatig vraagjes over leuke apps tegen, maar vaak is het voor de iPad! Die hebben wij hier helaas niet ! Alleen een Samsung Tab 2 en Samsung telefoons ! Wat vinden jullie echt leuke apps, die je veel gebruikt? Kan van spelletjes tot media zijn ... Ben benieuwd En apps voor kids, maar ook apps die je zelf gebruikt!
Voor mijn kleine man met stip op 1; kinderkijkbuis! Verder kan ik niet helemaal uit je verhaal halen of het voor jezelf of je kids is, dus vandaar 'maar' 1 tip.
Candy Crush ... hou op ! Te verslavend haha, hoewel de ergste verslaving nu wel weer voorbij is bij mezelf haha ... Vind de RTL app echt but, zo'n slecht beeld
Ik heb laatst een veel leukere als de kinderkijkbuis gedownload, tenminste, dat vind ik, koekoek tv heet ie. En voor Mayron alle apps van Lola, het pandabeertje. Voor mezelf Pou, rtl xl, en camera360, gemist. eigenlijk staat ie helemaal vol kinderapps haha
Oh ging iets niet helemaal goed, de eerste keer gaf ie een foutmelding, nou staan er 2 berichten van mij, vaag.
Thijmen vindt de lego apps leuk, zijn spelletjes. Ook de toy story spel app van disney is leuk. Net als wheres my water, ook van disney. Zelf vind ik de pinterest app fijn en gebruik ik op mijn note de papyrus app veel. Kobo gebruik ik ook veel om boeken mee te lezen. Om te struinen op internet vind ik 500px leuk, en stumble upon, en ted. Mijn vriend gebruikt google currents en flip-dinges (ben de naam kwijt dus...)
My days Het Weer Buienradar NOS nieuws ING Moon+ of Alkido reader om eboooks mee te lezen My Tmobile om mijn resterende minuten in de gaten te houden My shopi ofzo, voor alle boodschappenlijstjes Oh en airdroid, echt superhandig om foto's etc over te halen naar de computer en ebooks erop te zetten.
Zedge, voor leuke smstonen, beltonen en achtergronden Google drive (als je er ook gebruik van maakt op de pc erg makkelijk! Bankieren app Marktplaats app Reclamefolder app Lullaby for babies app Shopping list app Baby Toy app Candy crush uiteraard
Facebook Appie Candy crush Instagram EHBO app van de bioscoop hier in de buurt UNO(kaartspel) Sudoku 24 kitchen Marktplaats Bubble shoot spelletje en heb nog een pokerspelletje erop staan.. Voor kindlief nog geen app's, issie nog wat te klein voor hihi..
ZPapp Facebook Twitter task killer quikpic outlook whatsapp myshopi photo art pixlr-o-matic red eye removal add watermark babyfirst peek-a-boo Ptracker tmobile ing kruidvar groupon scoupy weeronline marktplaats 1channelTv WTF Globel pet alert NU
Leuk, ga zo eens snuffelen ! Maar de ZPapp ken ik niet eens ! Edit: niet meer te downloaden schijnbaar ;(