Laminaat wel/geen V-groef.

Discussie in 'De lounge' gestart door loetje, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

haren en stof zuig je er idd wel uit, maar wat dacht je van een kwak appelstroop of jam op de grond? dan is laminaat zonder v groef echt wel veel fijner.
    wij hebben bewust gekozen voor een vloer zonder v groef ook al vonden we mét mooier.
    ik heb een vriendin die echt spijt heeft dat ze een vloer met v groef heeft nu ze kids heeft.

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Allemaal bedankt voor jullie antwoorden..Op een enkeling na, zijn jullie eigenlijk wel positief over de groef..Denk dat ik dan toch mijn man op andere gedachten ga brengen. Tot nu toe nog niet zo mijn best gedaan, omdat ik zelf ook niet zo overtuigd was:) Denk dat ik van te voren eerst wel even in de winkel ga kijken hoe het er nu in het echt uitziet en aanvoelt....

Ik wil trouwens een grijs/antraciet eiken kleur, denk dat je dan sowieso al minder ziet, mocht er wel wat achterblijven..

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier hetzelfde

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Wij hebben ook laminaat met v-groef en hier blijft nooit vuil tussen zitten. Ik vind laminaat met v-groef veel mooier :)

5. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Wij hebben ook een kleine en die laat ook weleens wat vallen, of de hond die wel eens ziek is. Dat poets je d'r echt heel gemakkelijk uit bij ons. Ik zou gewoon goed informeren bij de winkel en de vloeren bekijken naar de diepte van de groeven. Succes met je keuze.

6. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Wij hebben ook zo'n quick step vloer met v-groef en ik heb daar helemaal geen last van!
    Ik zou voor een v-groef gaan, ik vind dat veel meer uitstralen.

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik denk dat ie zich best wel schuldig voelt dat ie dat rotklusje jou laat opknappen en daarom geen groef meer wilt :D is ie ook van zijn (slechte) geweten af

8. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    wij hebben zowel op de boven- als op de benedenverdieping laminaat met V-groef, en vuilophopingen in de groeven zijn mij totaal onbekend! Daarnaast vind ik laminaat met V-groef ook mooier dan zonder. Het lijkt wat "echter", en het geeft een ruimtelijker effect.
    Succes!

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik vind een groef mooier maar vond dat ik het niet helemaal schoon kreeg (bij mijn ouders) ik dweil graag alles en daar bleef dan toch wat zitten en daar ga ik me aan irriteren haha dus nu glad genomen maar dan wel gevlamd erop zodat het niet "1 plaat" lijkt..

10. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Wij hebben nu tegellaminaat in ons appartement. Van Quickstep. Nog maar 11 maanden oud.

Wij gaan in februari verhuizen en wij nemen deze vloer dus mee naar ons nieuwe huis. We gebruiken hem voor beneden.
    Voor de overige 2 verdiepingen kopen we een nieuwe vloer omdat deze niet toereikend is voor alle verdiepingen.

Ik dacht ook aan V-groef, maar liever toch maar niet.
    De groeven vind ik niet zo hygienisch. Vooral met kinderen...wat die al niet laten vallen op de vloer.
    Dat je vuil niet ziet, betekent niet dat het er niet zit.
    En het idee dat het in de groeven blijft zitten, maakt me gek :)
    Ik wil een gladde vloer.

11. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    Hier ook een tevreden v-groef klant :)
    Natuurlijk valt er weleens wat op de grond maar ik zie nooit iets tussen de groeven tenzij iemand er al overheen gelopen heeft maar zodra er vuil op de grond ligt halen we het weg.

Succes met het uitkiezen!!

12. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij hebben een laminaat met een V groef, alleen aan de lange zijdes. Vuil gaat er eigenlijk niet tussen zitten. Ik dweil 1 keer per week en die vloer is gewoon schoon.
    Ik vind het vooral mooi uitzien. Iedereen die hier komt denkt dat we parket hebben.

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij wilden eerst ook geen V groef meer, omwille van het vuil. Nu hebben we een pergo vloer, geen goedkope dus, en na 2 jaar nog geen last gehad van vuil in de groeven. Als je dus voor groeven gaat, ga dan voor kwaliteit!

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Wij hebben ook een v-groef vloer idd wel gekozen voor een wat duurdere maar geen last van hoor. Ik stofzuig al het vuil er gewoon uit.

15. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Whahaha, nou als ie het daarom zegt, kan hij me ook wel een poetsvrouw kado doen:D:p

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Met! Veel mooier! Hier geen last van vuil (Pergo vloer) en het oogt gewoon erg mooi.

Deel Deze Pagina