Hier ook een V-groef omdat ik het mooier vind.. Gaat wel meer troep tussen zitten maar ja stofzuigen moet je toch Wij hebben hem ook gekocht bij een vloerenspeciaalzaak omdat we toch goede kwaliteit wilden voor de woonkamer en keuken (zeker met baby en hond). Heb je vaak ook acties zodat het minder duur is.
laminaat voor boven en zolder verdieping hebben we van de gamma zondder groef. Het huis is erg stofgevoelig en dat gaat lekker in de groeven zitten. Beneden hebben we parket van een paar bewoners geleden liggen wel met groef. De vloer is inmiddels zo intensief gebruikt is en het hout een aardige werking heeft dat de planken wat losser zijn gaan liggen en de groeven nog groter geworden waardoor er echt heel veel troep tussen blijft hangen. Een knappe stofzuiger die dat er nog uit weet te zuigen. Dus volgend jaar gaan wij de woonkamer/hal vervangen voor laminaat zonder groef.
Wij hebben net afgelopen maandag ons laminaat voor de slaapkamer besteld bij de praxis! Ons laminaat van hal-woonkamer-bijkeuken hebben we elders gekocht, bij olthof in tynaarlo, maar dat ligt een beetje te ver uit de buurt voor jullie..
wij hebben duur laminaat gekocht bij praxis... met houtnerf en v-groef.. en ik ben niet tevreden.. in de winkel hebben we het getest op krasvastheid etc.. was ook voor druk belopen ruimtes etc.. maar na 3 jaar ziet het er niet meer uit.. vol krassen etc.. en dan hebben we ook nog alle voorzorgsmaatregelen genomen.. geen schoenen aan.. overal viltjes onder etc.. het laminaat uit mijn vorige woning uit ikea was stukken goedkoper en beter
Wij hebben tweede paasdag een vloer gekocht bij Carpet Right. Mijn vriend was niet van zijn gedachten af te brengen, hij moest en zou daarheen omdat ze weer eens zo'n 'geweeeeldige' actie hadden. Toen we daar binnen kwamen zag ik eigenlijk meteen dat er geen vloer tussen zat die ik prachtig vond. Uiteindelijk toch maar gekozen, want ja, we waren dan immers zo goedkoop uit! Woensdag wordt het gelegd, en in de tussentijd heb ik bij vele zaken nog eens wat rond gekeken, om te kijken of we nou écht zo weinig hebben betaald. Maar nee hoor, we zijn zelfs relatief duur uit. Ik hoop dat de kwaliteit alles goed maakt, maar verder voel ik me best bedonderd. We zijn overigens gegaan voor een licht eiken vloer, waar het gele bijna uit is. Geen V-groef, omdat het voor op de babykamer is.
Wij hebben 4 weken terug laninaat gelegd in de woonkamer, gekocht bij Carpetright. Licht eiken met een witte glans, heel mooi. Ik weet niet waar in Noord-Limburg je woont, maar je zou ook eens bij Cisco in Oostrum kunnen kijken. Hoor ik goeie dingen over.
wij hebben er bij carpet right gekocht voor 12 euro per meter2 en deze was vre-se-lijk!! om te leggen...:x ik heb me er zo druk in gemaakt en er op staan slaan en stampvoeten...geen aanrader!!ik heb daarna voor beneden parket gekocht bij cevo market en die was niet zoveel duurder,veel mooier én vooral véél makkelijker om te leggen en die is nu vernist dus als de hond eens een ongelukje heeft dan is dat niet erg.
Bij een outlet met restpartijen hebben wij merklaminaat gekocht. Was nog steeds duur, maar we willen dan ook het liefst voor heeeeel veel jaar klaar zijn. Alles bij elkaar wel een paar 1000 euro (3 verdiepingen). Vooral die stomme plinten tikken echt aan.
We hebben mooi laminaat gevonden bij kwantum. Vino, daar staat ook nog eens leuke tekst. Met ondervloer van supercomfort.