Iemand ervaring met spullen retour sturen naar next? Wat kost het en is zijn de kosten afhankelijk van het gewicht?
Volgens mij kost het 16,-!! Als je betaalt met PayPal en 'gratis retourneren' aanzet daar, dan krijg je van PayPal die kosten terug
Ik heb nog niks besteld nu maar wil ook een aantal schoenen bestellen en dat is lastig gokken. Kinderkleding lukt altijd wel en die 10 of 20 euro voor iets wat niet precies goed is neem ik op de koop toe maar schoenen kosten wat teveel om te gokken.
Ik heb er 1 paar schoenen (hoge gympen) gekocht, maar die zolen zijn keihard, gelukkig waren ze maar 16, maar ik heb ze weg gegooid, die doorverkopen vind ik zielig voor een kind wat ze wel aan krijgt ik bestel er alleen nog kleding (daarover ben ik wel heel tevreden).
Altijd maatje groter besteld, dan is het iug nooit te klein Ook de schoenen besteld, gympjes en sandaaltjes. Gaat altijd goed.
Schoenen gaan hier tot nu toe altijd prima, ik meet de voeten van te voren op en gebruik hun maattabel. Kwaliteit vind ik ook in verhouding met de prijs.
1 x winterjas besteld voor 30 euro,stond niet mooi. Retourkosten rond 13 euro! Dus maar via Mp verkocht. Eens maar nooit weer.
Ik heb voor de kinderen ook sandaaltjes van next gehad, prima inderdaad, zeker voor die prijs. Ik vond de sandaaltjes voor mijn dochter daar beter dan die van kipling die ze dit jaar had en daar betaal je dan 50 euro voor. Maar nu wil ik zelf schoenen bestellen, gewoon laarsjes van leer. Wil meerdere bestellen maar de kans is dan groot dat er iets niet goed is.