broeken gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik zoek spijkerbroekjes voor mijn meiden maar ze moeten smal en lang zijn en geen skinnie voor de oudste moet het brete maat 86 en lengte maat 98 en voor de jongste brete 68 en lengte 80/86 weet iemand waar je dat kan vinden???

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

in de broekjes zit toch elastiek dat je kun verstellen ? en dus eigenlijk zo smal maken als je zelf wil ??

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier ook een lange smalle jongen, maar gebruik idd ook altijd de verstelbare broekjes zodat ik ze erg smal kan maken

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik kocht voor Noor spijkerbroeken bij de H&M, die vielen heel mooi smal en zaten prima. Dat was maat 80 en 86

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter past qua bilomvang ook nog makkelijk in mt74, maar heeft qua lengte maat 86/92 nodig. Zelfde "probleem" dus ;). Zomaar broeken met knoopsgatelastiek werken niet dan krijg je een hele rare bult achter. Skinnies passen ook niet inderdaad!

Hier wat broeken die goed zitten van: noppies (nadeel duur), name-it (maar dan moet je eigenlijk passen want er zijn ook modellen die juist breed vallen), villa happ (maar die is failliet). En een soort van skinnie (maar dan met rits en knoop) van de zeeman die perfect zit (normaal valt zeeman juist breed).

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter is ook lang en slank (104cm en bijna 16kg) en draagt broekejs van de h&m en c&a. die kan je verstellen en gaan hier net op de kleinste stand zonder lelijk te worden. zitten mooi om de billen en buik

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik vind het mooi als de broekjes stak om hun billen zitten hou niet zo van elastiek. Zal eens bij de h & m kijken bedankt bij de oudste zat esprit en mex mooi maar zijn nou te kort en bij de jongste zijn die altijd al te weid geweest. Ze zijn bij mij niet slank hoor de ene is 80 cm en 10 kg en de oudste bijna een meter en 15 kg maar ze hebben lange benen vooral de jongste.

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    de broeken van tumble en dry vind ik zelf mooi vallen... en zijn wel lang van beenlengte en niet zo los om de beentjes...

9. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Waar kan je dat merk halen?

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou ook h&m zeggen, want als ik een broekje voor mijn dochter in de breedte passend heb, dan zijn die bij H&M dus veel te lang, precies wat jij zoekt dus;)

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Als je smalle broekjes zoekt dan kun je het beste naar de Zara.
    Onze dochter heeft qua lengte maat 86 en qua breedte maat 68/74.
    De broekjes van de Zara zitten echt perfect!

12. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik heb een zoon, dus die modellen zullen wel anders zijn, maar ik koop altijd de 'fit narrow' voor hem. Hier ook een smal jochie met lange stelten. Ik vind het trouwens met de 'bulten' wel meevallen als je het elastiek aantrekt.

Het skinny model van Imps & Elfs zit bij hem ook erg goed, maar is erg duur. Soms kan je ze nog wel voor een leuk prijsje vinden bij een outlet, maar anders is het me te duur.

Het verschil is natuurlijk wel dat skinny broeken bij jongens nog los zitten, bij een meidenmodel zit het dan natuurlijk meteen strak om hun kont.

13. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Zara valt inderdaad ook lang, ja.

Deel Deze Pagina