Hallo, Ik ben bijna 22 weken zwanger. Ik moet toegeven dat er een aantal gebeurtenissen gaande zijn waardoor ik stress heb. Ik wil dat natuurlijk niet een probeer de situaties te vermijden. Momenteel heb ik al paar dagen last van mijn onderbuik en onderrug. Sommige houdingen zijn ook niet fijn meer. Ik voel mijn kindje wel goed bewegen gelukkig. Wel heb ik op mijn werk en op een drukke dag last van harde buiken. Maar mijn verloskundige zegt dat zolang er geen regelmaat in zit, ik mij geen zorgen hoeft te maken, maar toch, door de buikpijn ben ik best onzeker. Groetjes, mmd
Goedemiddag, het kan heel goed zijn dat je door stress deze klachten krijgt, maar het kan ook komen door het groeien van de baarmoeder of een blaasontsteking. Dus ik zou zeker je urine laten testen bij de huisarts. Probeer daarnaast ook ontspanning te zoeken mbv een warm bad/douche of lekker liggen op de bank/bed met een goed boek en warme kruik. Succes en hopelijk ben je snel van de stress af! Groetjes Monique
Hallo Monique! Dat kan ik deze week wel laten testen inderdaad! Bedankt voor je advies! (Ook maar weer een Sauna dagje inplannen)