Hallo, Ik ben in de 3de ronde zwanger geraakt. mijn cyclussen waren vanaf het moment met het stoppen van de pil 27 dagen. Nu was mijn 1ste dag van de laatste menstruatie 6 feb. 11 feb was het klaar. nu hadden wij gezien dat bij 27 dagen de vruchtbare dagen waren op 16.17.18 feb. Wij hebben echter alleen seks gehad op de 13de daarna een ruime week niet. De maand ervoor was ik een week lang elke morgen misselijk en overgeven na mijn eerste kopje koffie. een week voor mijn ongesteldheid. ik had 4 dagen voor mijn nod een knal test van een zwangerschapstest. Ik ben nu bijna 7 weken zwanger ongeveer. Kan je 3 dagen na ongesteldheid zwanger raken in een cyclus van 27 dagen?
Goedemiddag, je zou het niet verwachten, maar soms kan het wel en is het onverklaarbaar. Wat ook kan zijn is dat de laatste menstruatie, die je gehad hebt, een innestelingsbloeding is geweest en dat je dus al wat verder zwanger bent. Heb je al een echo gehad? Ik ben benieuwd! Groetjes Monique
Hoi Monique. Inmiddels de echo gehad. En het klopte precies. Waarschijnlijk een hele korte cyclus. Verloskundige vond het wel bijzonder en kwam ook niet zovaak voor. Maar het hartje klopte en op de dag af gelijk met de eerste dag van menstruatie.
Het is zeker bijzonder! Het wordt dan ook vast een bijzonder kindje. Goede zwangerschap toegewenst! Groetjes Monique