Voor de wieg heb ik 3 Koeka dekentjes gekocht, ben er verliefd op! Nu wil ik ze natuurlijk eerst wassen, kan iemand mij vertellen hoe ik dit het best kan doen zodat ze zo mooi en zacht blijven?
Ik heb de wiegdeken ook gehad en heb momenteel de ledikantdeken in verschillende kleuren. Ik was ze gewoon met de rest van de was mee. Op 30 graden. Zonder wasverzachter. Ik sorteer sowieso maar weinig qua was trouwens. Ik laat ze altijd wel gewoon aan de waslijn drogen, maar ze kunnen ook in de droger hoor, dat deed ik met de wiegdekens wel altijd. De aankleedkussenhoes heb ik ook bij de dekens in verschillende kleuren en die was ik hetzelfde, behalve als er echt vlekken op zitten dan was ik ze heter. Ik gooi ze ook gewoon in de droger maar of dat de bedoeling is weet ik niet. Gaat tot nu toe nog altijd goed in elk geval.
Voor de eerste keer heb ik ze gewoon op kort gewassen. 30graden, normaal wasmiddel en daarna in de droger (lekker zacht dan ipv wasverzachter ) Na die eerste keer gewoon met de rest van de was mee. Kwaliteit is goed, blijft mooi
Jawel, maar ik wil ze niet gelijk verpesten. Vandaar mijn vraag. Dacht doe eerst op handwas maar dat mag volgens het label niet? Doe wel eerst 1 op 30 graden kort programma bedankt voor de tips!!!