Wie heeft er een iphone, en wat zijn jouw favo apps? Ik wil er weer wat leuke apps op zetten vandaar. Hyves, msn, twitter etc. heb ik al
Oww en als je meerdere mensen kent die iphone hebben.. een aanrader.. (moeten zij het ook hebben anders heb je er niks aan) whatss app.. dan kan je gratis smsen met de mensen die jij in je lijst hebt en die ook whatss app hebben (geldt ook voor blackberry en android)
haha ik heb een hele pagina kinderapps, zoals peekaboo farm en tozzle. Verder teletekst, de krant, buienrader, 9292ov, skype, verkeersinfo, whatapp (pingen met blackberry en ifoon) Een app voor voedselallergien: the Big 8 albert heyn app, marktplaats app.. nog wat spelletjes, zoals bejeweled, doodle jump, angry birds. Ik denk dat ik nu wel het meeste heb.
appie app, recepten app, een ongesteldheids tracker haha (period tracker), cut the rope (leuk spelletje) horoscoop appje, converter (voor grams,pounds,geld etc) app van de bank voor saldo enzo (abn) viber (kun je ook gratis bellen met anderen die viber installeren) endomondo...en sport-app die met gps de route die je rent volgt en berekent, nike app voor een workout binnen, och en ga zo maar door, mijn tel staat helemaal vol met onnozele maar ook heel handige dingen hoor!
Bedankt voor jullie berichtjes. Ik heb nu deze apps: icoontje om mijn man te bellen, hyves, msn, twotter, facebook, skype, viber, telegraaf, tv gids, bankieren, belstand, marktplaats, ns, google, navigon, buienradar, zoek & vind, shazam, uitzending gemist, 3fm, h&m, linda(tijdschrift) girlscene, hip&hot, horoscoop, backstreet boys (betrapt hahaha) appie, aanbieding, music quiz, tap zoo, smurfs, dora, fruited lite, faries lite, tetris, mahjong, snake, maan roos vis (voor mijn dochter die zit in groep 3) Nog meer ideeën? hahaha
Ik ben momenteel helemaal gek van mijn 3 zwangerschapapps; iPregnancy, My Baby en Zwanger. Bij alle 3 wekelijks zo'n update en bij de eerstgenoemde echo's (2d en 3d). Verder vind ik Girlscene en Fashionscene leuk om te lezen. Ben een beetje tijdschriften-af (was altijd van de Glamour enzo) en zo kom ik toch nog aan m'n trekken Appie is een hele leuke en Ringtones en TVgids zijn ook heel makkelijk. Ik heb wel veel meer apps maar dit zijn m'n favorieten.