Wij hebben ook geen lamp boven de salontafel. Dat is echt niet gezellig. We hebben boven de eettafel 2 kroonluchtertjes hangen, die blijven gewoon aan (komt nog een dimmer op) en verder enkel bij de televisie 1 grote schemerlamp en in de zithoek zeg maar (tussen de 2 banken) ook een schemerlamp. Dan hebben we nog een elektrische sfeerhaard die savonds aan staat. Stuk gezelliger dan een lamp boven de salontafel, moet er niet aan denken! Daar staan wel een hoop kaarsen op, trouwens.
Hier geen lamp boven de salontafel. Hier in de vensterbank gezellig lampjes staan en leuk kaarsjes op de salontafel en her en der verspreid.. Boven de eettafel hangt een hanglamp.
Wij hebben ook geen verlichting boven de salontafel. We hebben staande lampen en in de vensterbank en de phillips living colors! Dus wel genoeg verlichting
@ tp... Wij hebben net zo zo'n soort lamp als jouw eerste link... alleen dan witte bolletjes en daar hebben we ook een staanlamp en een lampje op een kastje van... wij hebben hem alleen nooit aanstan, maar hij staat wel gezellig. .. anders vind ik het zo kaal... Maar het licht is veel te fel... we hebben alleen de bijzetlampjes aan
Ik heb nergens lampen hangen. Alles staat hier Heb een hekel aan licht van boven, vraag me niet waarom Heb wel een soort kroonluchter hangen boven de eettafel maar direct nadat ik die gekocht had heb ik daar meteen de stroomdraad van afgeknipt
Wij hebben deze, ook een hanglamp, met 3 kelken. We hebben hem niet vaak aan, maar soms heb je even wat meer licht nodig, dus dan is het erg handig. Officieel is het trouwens niet de bedoeling dat het 3 verschillende kelken zijn, maar dat vond ik zelf leuk . Dezen zijn te koop bij de kwantum, en je kunt ze krijgen per 1, 2 of 3 naast elkaar. Je hebt heel veel keus in de kapjes, zowel stof als glas:
Wij hebben er niks hangen. Er hangt er 1 boven de eettafel en er staat een lamp tussen de 2 banken in. Merendeel vd mensen die ik ken hebben er geen hangen. 1 stel heeft zo'n moderne lamp boven de salontafel hangen.
Wij hebben geen lamp boven de salontafel. Op de salontafel staat een stompkaars en naast de bank een staande lamp.
Hier geen salontafel, hou ik niet van. Maar boven de eettafel een dubbele stoffen lampenkap zoiets als dit