Ik wil graag een banner op mijn hyves pagina zetten Nu is het me wel gelukt in een blog maar kan het ook in je profieloverzicht? Zo ja, welke code moet ik dan gebruiken, heb ze alle 2 al geprobeerd. En ik heb een keer van iemand zo'n muziekspeler overgenomen Die staat nu bovenaan in mijn profiel, ik wil hem graag weer weg hebben Hoe moet ik dat doen? Ik kan hem bij mijn profielinstellingen nergens vinden terwijl hij er toch echt staat? Kan iemand mij er mee helpen? Groetjessss Caruli
dat muziekding heb ik geloof ik weggekregen door alle muziek eraf te halen. Toen ie leeg was was ie weg dacht ik. Heb er lang over gedaan en opeens was ie weg. Banners kan geloof ik wel, maar dan alleen die banners waar een hyves of twitter, facebook icoontje bijstaat. Had t laatst op een site zien staan maar weet niet meer welke dat was
banner kan maar dan niet van zwp? die codes pakte hyves niet ik zal die muziekspeler leeghalen kijken of hij dan weg gaat
Deze tickers: Lilypie - Tickers for Pregnancy, baby, kids, breastfeeding and parenting. kun je wel op hyves gebruiken. Bij de mini is er een knop waar je de ticker gelijk mee op je hyvesprofiel kunt plaatsen. Als je dan bij de gadgets (waar ie automatisch de gadget plaatst) de code kopieerd kun je m in je profiel plakken. Liefs mij
Fijn daar was ik laatst ook naar op zoek... Had er een staan die alleen maar aftelde maar wil ook het aantal weken erbij... Hij staat er nu op, erg simpel
als ik de code vanuit de gadget kopieer naar mijn profiel krijg ik alleen de code te zien en geen plaatje? wat doe ik dan verkeerd?
Ik heb dat probleem ook, wilde graag een foto plaatsen bij mijn profiel maar het lukte me niet. Zag ook alleen maar de code