Ik zou graag ervaringen willen weten van gebruikers van babyfoons met camera. Het gaat mij erom, dat ik mijn kindje dalijk gewoon goed in de gaten kan houden, zonder dat ik tig keer hoef te gaan kijken... Vandaar dat ik zelf denk dat ik er eentje met een camera een stuk prettiger ga vinden. Want juist als ik niks zou horen een tijd lang, zou ik denk ik ongerust worden en willen weten of ze nog gewoon ademt enzo? Ik heb van een vriendin begrepen dat zij zweert bij zo'n babyfoon met camera vooral om die redenen idd. Maar is dat echt goed te zien met zo'n camera? En dat zijn geen DECT toestellen toch? Hoe storingsgevoelig zijn ze dan? Mijn buurvrouwtje is nl. rond dezelfde tijd uitgerekend en wil dus natuurlijk geen wisselwerkingen met haar baby of babyfoon, maar een storingsvrij toestel. Dat zijn die cameratoestellen toch ook wel, mag ik aannemen? En welk merk zouden jullie aanraden?
Ik denk wel dat het een verslaving is. In het begin had ik die neiging inderdaad ook, maar ging toen dus gewoon veel kijken en hij sliep bij ons op de kamer. Maar inmiddels heb ik dat helemaal kunnen loslaten. Ik denk echter niet dat me dat was gelukt als ik die camera had, dan hou je toch die gewoonte. Maar goed, er staat een ander topic op deze pagina hierover Misschien moet je die eens lezen!