lamp voor op een jongens kamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Robin77, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Wij zijn op zoek naar een leuke hanglamp voor op de kamer van onze kleine man...maar dat is niet te vinden. Tenminste: als je geen lamp zoekt met draken, ridders of race auto's ;) Ik wil gewoon een leuke stoere lamp, heeft iemand een idee?

2. Guppiebe

Guppiebe Actief lid

10 nov 2008
    119
    0
    16
    Ik heb van mijn ouders een hele mooie lamp gekregen, maar deze is niet specifiek voor een jongenskamer. Is een plafoniere, in de vorm van een wolk, hierop zitten wat maantjes en best veel sterretjes waar kleine lichtjes in verwerkt zitten. Je kan de grote lamp afzonderlijk van de kleine lampjes aandoen. Ik ben niet zo goed in het kopieren van plaatjes maar ik ga mijn best doen..

Ik ga kijken of ik hem in mijn album krijg! Hoop dat je er wat aan hebt!

3. Guppiebe

Guppiebe Actief lid

10 nov 2008
    119
    0
    16
    Is gelukt! Ik heb foto's in mijn album! De lamp is in verschillende winkels te koop! Wanneer je op plafonniere googled dan kom je verschillende web winkels tegen. Die van ons komt van de baby superstore van Asten in Tilburg. Hij is wel best prijzig. Volgens mij ongeveer € 100,- maar dit weet ik niet zeker aangezien in hem cadeau heb gekregen... ;)

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    karwei heeft ook vaak leuke lampen, voor jongens en meisjes ;) ik zag laatste een vliegtuig, en ook een maan met een mannetje erop, erg leuk!

5. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Zelf maken.
    Een frame bekleden is niet zo moeilijk. Dan kun je elk stoer stofje gebruiken.

6. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    die vliegtuiglamp van de karwei hebben wij ook, en hij staat enorm leuk! was niet duur ook, ik geloof nog geen drie tientjes.

7. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    Wij hebben een kitch lamp voor de babykamer. Ook leuk voor een jongen vind ik zelf. (zie album). Ben niet zo van de vliegtuiglampen etc. Deze komt van Leenbakker.

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Leuke lamp zeg! Idd 100 euro vind ik best prijzig voor ene lamp :oops:

9. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Oh deze is inderdaad leuk! Ben zelf ook niet zo van de vliegtuiglampen enzo :oops: Volgende week dus maar even naar de Leenbakker ;)

10. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    Sorry hij komt niet van Leenbakker! Oepsie..maar van de Kwantum.

11. Guppiebe

Guppiebe Actief lid

10 nov 2008
    119
    0
    16
    Dank je! Ik vind hem zelf ook erg duur. Had hem zelf denk ik ook niet gekocht, maar ik ben wel heeeeeel blij dat ik hem heb gekregen. We hebben hem nu opgehangen en het ziet er wel super lief en mooi uit!

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

wij hebben ook een hele mooie lamp was alleen beetje duur ahum... :D 250 euro!

Maar ben er super blij mee! is ook zon wolkje alleen dan heel groot en daar zit ook meteen een muziek doosje in!

Deel Deze Pagina