Lampe berger geurtip gevraagd..

Discussie in 'De lounge' gestart door Simmiee, 11 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    Ik ben heel blij met mijn lampe Berger! Maar ik vermeng inderdaad altijd met neutraal, anders vind ik hem ook te sterk. Er zit enorm veel verschil in de ‘zwaarte’ van geuren dus zou idd even ergens gaan ruiken, dan kun je het beste kiezen. Mijn favoriet is ‘soft cashmere’ maar die is niet overal meer te krijgen zag ik.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb alleen maar geuren van Scentoil erin zitten.

3. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.801
    4.582
    113
    Ow superfijn om te horen! Heb je ervaring met de ‘parfumgeurtjes’ van hun? Zijn dat look a likes?

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nee dat heb ik nog niet gehaald.

5. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.801
    4.582
    113
    Heb vandaag 3 flessen geur van hun gehaald; 2 parfum geurtjes en 1 lychee en freesia ofzoiets. Echt totaal andere geurtjes als Lampe Berger. Parfumgeurtjes zijn niet 1 op 1 te vergelijken met originele, maar je hebt 'la vie' die heeft wel iets weg van la vie est belle van lancome vind ik. Heb net de Lampe Berger gevuld (1/3 neutraal nog van Lampe Berger erin met 2/3 lychee en freesia). Hij heeft 10 minuutjes aangestaan en echt kei sterk. Te sterk. Dus morgen weer een portie neutraal erbij ;) MAAAAAAAAAAR... Geen koppijn geur! Echt wel anders dan de Lampe Berger als je het mij vraagt...

@GossipGirlxoxo mss ook wat voor jou?

Deel Deze Pagina