Iemand ervaringen met 1 van beide? Ik heb nu de geurstokjes van Rituals, vind ze heerlijk ruiken, maar misschien net wat te subtiel voor de woonkamer. Nu lijkt die spray mij wel heel fijn (en aardig duur), iemand die daar ervaring mee heeft? En anders overweeg ik een Lampe Berger, maar is het echt waar dat deze geurtjes weghaalt of ook gewoon alleen maskeert. Ik heb ook een scentchips ding gehad, maar dat vind ik veel te sterk ruiken, van wierook een geurkaarsen moet ik ook niets hebben. Hoor graag jullie ervaringen.
Ik heb ook een lampje berger en het is heerlijk voor een half uurtje en daarna is de geur weer weg. Nu met de baby doe ik het niet meer maar daarvoor deed ik altijd wasverzachter in zon geurding met kaarsje eronder.
Ik las van iemand een tip om in zown scent chip brander een paar druppels geurolie van rituals te doen icm water. Heb het nog niet geprobeerd maar leek me wel wat, ik moet nog een keer zown brandertje halen! Maar ik heb ook wel interesse in die parfum spray alleen idd 25 euro! Las van sommige dat je het wel een paar dagen rook. En als tip dat je het op een koude kachel kon sprayen en dat als je hem dan aanzet het lekker gaat ruiken.
Ik neig naar de huisspray van Rituals. Ik vind die geurstokjes ook heel fijn, maar ik vind het wel een fijn idee dat je het dan ook echt wel even blijft ruiken, want goedkoop is het niet. Ik vind de flesjes van de lampe berger zo truttig of kijk ik nu niet goed?
Hier ook een Lampe Berger. Het haalt inderdaad de nare geurtjes weg, erg prettig met name na het eten. Ik vind het alleen wel ontzettend prijzig. Ik gebruik het nu dan ook nog amper (had het cadeau gekregen).
Ja hier ook fan van de Lampe Berger.. Maar niet te lang aanzetten, want dan is het erg heftig.. en ook niet nodig dus zonde van je parfum. En als het te zwaar is kan je het mengen met geurloze vloeistof. En ze hebben echt mooie uitvoeringen hoor, zeker niet truttig