wij zijn verzekerd bij woongarant, al sinds 2006. opstal, inboedel, aansprakelijkheid en rechtsbijstand. nu moesten we de inboedel en herbouwaarde opnieuw doorgeven en de verzekering wordt een stuk duurder voor minder dekking. Ik ben benieuwd waar jullie verzekerd zijn en hoe dit bevalt
Wij zijn verzekerd bij Promovendum en Interpolis. Prima ervaring mee! Bij Promovendum dien je wel minimaal HBO geschoold te zijn. Los van alle recensies zou ik naar de kosten kijken en naar de vergoedingen en daarna pas naar de klantenbeoordelingen.
Ik zou simpelweg even een berekening doen op bv independer. Je ziet dan gauw genoeg of het veel goedkoper kan en van daar uit kun je ook wel verder gaan zoeken, want niet iedere verzekeraar word daar aangeboden. Maar het is even een snelle simpele manier om te zien of je verzekering echt zo duur is. Wij hebben zelf een pakket bij SNS.
Dit, ik wissel elk jaar bijna omdat het gewoon veel scheelt. Vergelijk prijzen en voorwaarden. Heb al promovendum gehad, nowgo en verzekeruzelf.
Ik heb het even opgezocht. Je hebt inderdaad gelijk HAVO of VWO is ook afdoende. Toendertijd toen wij hem afsloten was er een reclame met HBO+ en aangezien wij beide daaraan voldoen heb ik ook niet verder naar de acceptatie gekeken.
Ik zit al heel lang bij Klaverblad,afgesloten via Independer.Het was voor mij het meest voordelig met een goede dekking en vergoeding.
Wij zitten ook bij centraal beheer. Zelf nog niet nodig gehad, maar vroeger thuis wel en toen was de afhandeling super.
Wij zitten al jaren bij Interpolis. Vast niet de goedkoopste, maar ze zijn wel makkelijk. Betaalden, bij ons, schades gemeld via de website zonder problemen uit. Ik vond vooral de vergoeding van schade die je zelf maakt heel fijn, vooral toen de jongens nog kleiner en minder voorzichtig waren.
Ik ben via mijn werk verzekerd bij reaal. Kost me echt geen drol. Heb alles in 1 pakket. Incl autoverzekeringen, aansprakelijkheid, woon, inboedel, reis, rechtsbijstand. Incl als je zelf of je kinderen iets kapot maakt.
Handig topic, want wij kregen ook de nieuwe polis. Belachelijk bedrag per maand en minder dekking. Dat is bij nationale Nederlanden trouwens. Ik zat zelf aan klaverblad te denken of reaal.
Wat betalen jullie eigenlijk voor jullie verzekeringen, inboedel en opslag? Ik vind het zoveel geld..
Ik schrok me kapot toen ik een nieuwe zocht voor ons nieuwe huis. Wat een bedragen! Ik zat bij fbto, en ben nu overgestapt naar HEMA. Heel stuk goedkoper. En voor zover ik heb kunnen achterhalen een prima oordeel van de consument.
Bij de huidige verzekering zouden we naar 75 gaan. Heb nu klaverblad aangevraagd voor 64. Dit is incl rechtsbijstand en all risk
Ik betaal voor al mijn verzekeringen nu 90 euro via mn werk , aangesloten bij Reaal. 2x allrisk auto Woon allrisk Inboedel Tuin Extra glasverzekering ivm serre Doorlopende Reis Rechtsbijstand alle modulen Aansprakelijkheid