Pfff... Mijn man ligt sinds afgelopen donderdag in het ziekenhuis ivm ontstekingen in zijn darmen na een blindedarmoperatie. Van te voren hadden we afgesproken dat mijn schoonouders op kerstavond bij ons zouden komen eten. Omdat mijn man wel gewoon alles mag eten hadden we nu dus besloten dat we in het ziekenhuis bij hem op zijn kamer zouden eten. Gaat prima want in ons ziekenhuis heeft iedereen een eigen kamer, dus je stoort er niemand mee verder. Ik alle moeite gedaan om iets te maken dat je mee kon nemen... (Arabische auberginesoep - recept | 24Kitchen en Lamstajine - recept | 24Kitchen). En wat blijkt... Mijn schoonouders hadden thuis om 4 uur al spagetti gegeten. Mijn schoonmoeder heeft alleen een bordje soep gegeten en het hele hoofdgerecht overgeslagen, en mijn schoonvader heeft maar een heel klein beetje gegeten! Ze zei dat ze dacht dat ik alleen wat hapjes zou maken. Maar ik heb 's morgens nog aan haar staan vertellen wat ik precies ging maken... Dus dat is gewoon onzin... Nu was het de bedoeling dat mijn man gewoon ook in het ziekenhuis een beetje kerst zou hebben en die heeft heerlijk gegeten, dus doel bereikt in principe. Maar het stoort me gewoon enorm dat mensen als ze weten dat iemand een hele middag in de keuken staat gewoon een volledige maaltijd gaan eten van te voren. Bah bah... Heb je al een rot kerst weten ze hem nog wat verder te verpesten...
Das echt niet leuk nee! Zo je best gedaan en het nog verteld ook. Krijg je dit. Gelukkig heeft je man heerlijk gegeten en ervan genoten! Hopelijk kon je de rest misschien nog bewaren..
Misschien klonk het allemaal iets te exotisch voor ze? Niet dat dat het goedmaakt hoor, maar de mensen in de generatie boven ons hebben nog wel eens een probleem met 1 eten wat ze niet kennen en 2 eerlijk zijn over wat ze van iets vinden...
Ik denk dit ook eigenlijk wel. Want kom op, het is 1e kerst dag. Jij hebt duidelijk verteld wat je zou gaan maken. Ze eten spaghetti.. Op 1e kerst dag haha pff....
Ik vind dat niet netjes en zou zelf ook behoorlijk kwaad zijn. Je doet je best om wat lekkers klaar te maken en dan krijg je dit....
Ja, dat is idd niet leuk. Daar mag je best van balen. Beterschap met je man, hopelijk knapt hij snel op en is hij met de jaarwisseling thuis.
Hè getsie dat vind ik gewoon asociaal. Balen dat ze zo gedaan hebben. Gelukkig smaakte het je man wel. Veel beterschap voor hem en ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt.
Nou zeg. Dat is echt niet leuk. Ik snap dat je je hier erg aan stoort. Vooral omdat je 's ochtends hebt precies hoe en wat je ging maken en ik neem aan dat ze het idee van kerst voor je man in het ziekenhuis ook wisten. Dan is het toch vreemd dat ze dit zo doen.
Echt wel hatelijk irritant! Zeker als je duidelijk hebt vermeld dat en wat je ging koken. Hoop dat je man toch lekker heeft gegeten en misschien dat je vandaag nog es kan teruggaan met de overschot?
Nou, dat vind ik in principe nog niet zo raar hoor. Wij hebben gister patat met kroketten gegeten en vandaag eten we gewoon bami, geen fratsen ernaast verder.. Maar als ik zou weten dat iemand uitgebreid zou koken, o.a. voor mij, zou ik uiteraard NIET mezelf volproppen met iets anders.. Heel lullig..
Ik weet hoe dat voelt, heb je heel veel moeite en liefde in gestoken en dan raken ze het geeneens aan. Komt hard aan. Maar je hebt je man gelukkig gemaakt, denk daaraan! De rest kan de pot op
Nee dat is zeker niet raar, wij hebben gister ook patat op. Maar, wel i.c.m dat wat zij ging maken dus! Omdat ze het verteld had. Heel vreemd gewoon. Ik schreef het een beetje raar.
Ach ja, heb het maar naast me neer gelegd. Mijn man mocht vandaag naar huis komen dus dat is super fijn in ieder geval! Hij vond het ook wel raar hoe het gegaan was.
O dat is idd niet leuk. Maar je hebt je man een groot plezier gedaan en als hij heerlijk heeft gegeten zou ik mij er verder niet druk om maken. Heel lief van je om zo lekker voor hem te koken. Gaat alles nu weer goed met je man? Veel beterschap voor hem en hopelijk is de jaarwisseling wat leuker voor jullie