Enorme haaruitval

Discussie in 'De lounge' gestart door Esmaralda, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb enorme last van haaruitval. Niet een beetje, maar een heel bos ligt er op de vloer en in mijn borstel nadat ik mijn haar gekamd heb.
    Weet iemand hoe dit kan? En komt het bekend voor?

    Ik ben 8 maanden geleden bevallen en ben zo'n 8 weken geleden geopereerd. Ik heb toen een nieuwe heup gekregen. Toen heb ik ook een boel medicijnen gehad. Voor die tijd slikte ik morfine en heb tijdens en na de operatie ook veel morfine en antibiotica gehad.
    Verleden week heb ik prednison en antibiotica gehad voor een andere kwaal. Heel veel medicijnen dus.

    Maar kan het zijn dat het haaruitval te wijten is aan het medicijngebruik? Ik heb het namelijk sinds mijn operatie.

    Ik wil deze week even naar de dokter ervoor, want het stoort me behoorlijk. Ben bang dat ik geen haar over hou :(
     
  2. mamavan5bengels

    mamavan5bengels Fanatiek lid

    21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ja kan zeker wel het medicijngebruik zijn.
     
  3. Elijfay

    Elijfay Actief lid

    13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Kan ook van de zwangerschap zijn. Mijn nicht en ik zijn beiden bevallen zo'n 4/5 maand geleden en ook wij verliezen bosjes.. Soms zo erg, na het douchen.. dat ik er wel van kan huilen.
     
  4. medousa

    medousa Actief lid

    20 jul 2008
    359
    0
    0
    Ik heb regematig klanten in de salon die hele erge haar uitval hebben zo'n 4-9 maanden na de bevalling....
    Ik adviseer dan altijd vitamines/ voedingssuplement te nemen voor haar en nagels ( te koop o.a Hema, etos, kruidvat) Het heeft even nodig om te herstellen, maar uiteindelijk komt het goed!
     
  5. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Oke dus het kan van beide komen dus. Het is niet normaal, het hele huis ligt vol haren, mijn bed lijkt wel een zwijnenstal..pff En idd onder de douche lijkt het wel alsof ik kaal word, hele plukken.
    Zelfs als ik op visite ben bij mensen vinden ze de dag erna zoveel haren van me niet normaal.
    Ik zal even kijken naar zo'n voedingssupplement, dank je wel!
     
  6. beschuitje

    beschuitje Fanatiek lid

    9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Vitamine b gebrek... Kan ook nog..
     
  7. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    na de bevalling heb ik dat ook gehad, dus kan zeker ook daar van komen
     

Deel Deze Pagina