Ik zag op de site van leenbakker dat ze een rechte witte lampenkap hebben voor 8,99. Die ga ik denk ik halen hier (hoop dat ze hem hebben in de winkel, anders online te bestellen.) Ik wil graag al een beklede kap zeg maar, omdat ik maar kleine stukjes stof heb die ik wil gebruiken (restjes vh gordijn). Die bevestig ik dan aan de al beklede kap. Van die balletjes eraan aan de onderkant dan... zoiets heb ik nu in mn hoofd. Mocht het niks worden kan ik altijd nog van die losse ringen en folie bestellen. Ik heb nog 5 weken haha
8,99 is niet veel inderdaad, dat is wel de moeite! Wat voor formaat zoek je eigenlijk? Als je niet genoeg stof hebt om hem helemaal te bekleden dan kan je idd beter werken met een kap in de goede achtergrond kleur. Ben benieuwd hoe hij wordt! En aangezien mijn kap pas sinds woensdag af is, zeg ik 'niks mis met je planning hoor!'
Cupcake zoals brendat al zei ik verkoop ook alleen de losse onderdelen om een lampenkap te maken maar ik las al dat je iets hebt gevonden gelukkig, ben benieuwd hoe die gaat worden plaats je hier dan een foto ervan? Het enige nadeel van een lamp zo al kopen dat je de stof er niet makkelijk op krijgt recht, bij lampenkapfolie is het eerst een recht stuk dus je kan de stof er makkelijk op plakken en daarna vorm je hem pas rond.
Ik heb de kap inmiddels gekocht! gelukkig hadden ze ze nog het is een kap van 20 hoog bij 25 doorsnee geworden, precies het maatje wat ik zocht, wat het kamertje is ook niet zo groot en om er dan een "enorme" lamp in te hangen staat denk ik een beetje raar. Als hij af is zal ik zeker een foto plaatsen! Thnx meiden voor alle hulp en tips!