zooooooooooo kwaad!

Discussion in 'De lounge' started by talia, Nov 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    Daarstraks via internet op zoek gegaan naar een huisje...
    vi een makelaar een pracht van een huisje gezien 119000€ wij mega blij natuurlijk en onmiddelijk gebeld want kan niet geloven dat het huisje aan die prijs verkocht werd.

meneer staat hat huis op die en die straat echt aan 119000€ te koop?

ja hoor mevrouw heel zeker !

dan willen we morgen graag komen kijken.

wij vandaag lopen rennen en doen om een lening gedaan te krijgen allemaal afspraken met banken geregeld voor morgen...

kijk ik daarnet terug op de site want kon het nog steeds niet geloven grrrrr staat er 219000€ :evil: :evil: :evil: :cry:

vindt dit echt niet leuk ga niet kunnen slapen omdat ik gewoon niet weet aan welke prijs het nu te koop staat.
    waarschijnlijk was het weer te mooi om waar te zijn maar vind dit echt niet leuk had het nog exta gevraagd....

moest het even kwijt meiden :cry: :cry: :cry:

2. Maeve

Maeve Actief lid

Nov 18, 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Sjee, dat is inderdaad echt niet leuk zeg :(
    Ik zou straks bellen om te vragen hoe dat nou zit.

3. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat raar ik zou even navraag doen.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Hmmzz... dat is wel een beetje vreemd... :(
    Ik zou straks ook gewoon even bellen om verhaal te halen!
    Hoop alsnog voor jullie dat de eventuele koop gewoon door kan gaan!

Succes!

5. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    en idd het was te mooi om waar te zijn.

heb daarnet gebeld en kreeg als reactie ja maar mevrouw na u telefoontje hebben we gemerkt dat het een fout was en hebben we het aangepast.

dus hup naar de volgende dan maar...vind dit echt niet leuk snif snif

6. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    ik zou ook gewoon ff bellen en vragen hoe of wat. vind het nog al een prijs verschil en een fout van hun.

7. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    dat hadden ze dan wel eens mogen zeggen toen je die afspraak maakte

8. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    sjee talia, wat een rotstreek!

9. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ja idd vindt ook dat ze wel even hadden kunnen bellen om te laten weten dat de prijs niet klopte of dat ze het even nakeken terwijl ik belde want ik had het nog zo gevraagd.

maar tja het is nu eenmaal zo hopelijk kunnen we snel wat vinden aan een mooie prijs.

10. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    ah balen talia, waar woon je in Belgie? er is namelijk in die prijs klasse die je zoekt in onze omgeving veel te vinden.
    Succes meid! snap je teleurstelling.

11. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik woon in limburg de duurste streek dus....
    de prijsklasse die we zoeken mag wat hoger zijn maar wat we niet moeten geven is mooi meegenomen natuurlijk.

we gaan tot 160000€ ongeveer we mogen hoger maar we willen ook nog wat aan de kant kunnen zetten en nog op vakantie kunnen gaan...

12. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Hé, dat vind ik echt heel jammer voor je. Zo'n leuk huisje, blijkt et een fout te zijn. Hopelijk staat er ergens anders een mooi huisje waar jullie lekker in kunnen wonen!

13. randi

randi Niet meer actief

ik dacht altijd dat limburg nog één van de goedkopere buurten is want kom zelf van leuven ( woon nog maar kort in roeselare w-vl) en geloof me de prijzen daar zijn pas niet te doen. voor 200.000 vind je daar zelf niks. nuja de prijzen stijgen overal maar 160.000 is niet zoveel meer om iets te kopen hoor of je moet het al zien zitten om veel renovatiewerk te doen. veel succes met de zoektocht in elk geval

14. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    :( Wat vervelend meid :( Idd stom dat ze niet even bellen om het aan je doortegeven. (Hadden ze je num?) Maar ik hoop dat je een nog mooiere huis tegenkomt voor goed prijsje.

15. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    160000€ is idd niet zo heel veel maar om nu 30 jaar lang 1100€ per maand te betalen zien we echt niet zitten we willen ook nog wat aan de kinderen kunnen geven en ook nog wat kunnen in het leven zoals op vakantie gaan enzo...

toen ik belde om de afspraak te maken had ik mijn nr gegeven dus ze hadden zeker iets kunnen laten weten.

limburg is op sommige plaatsten goedkoop maar wij zijn van dilsen en maamsechelen en wilde toch graag in deze buurt blijven maar die prijzen grrrrr.

16. randi

randi Niet meer actief

talia anders eens een keer informeren voor een sociale lening bij de bond voor grote en jonge gezinnen. daar leen je aan 3% en jullie kunnen daar best voor in aanmerking komen want nu kan je dat zelfs lenen met 2 inkomens en minstens 1 kind ( wetgeving is daar rond veranderd) ook via de sociale bouw kan je daar achter informeren... kan je een pak schelen, is wel 1 nadeel aan geloof niet dat je voor de 100% kunt lenen maar notaris en dossierkosten in hand moet hebben

17. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    we hebben geinformeerd bij het vlaamse woningfonds je kan er lenen tot 95 procent van het bedrag en het schrijfgeld en de erelonen mot je zef betalen.

ons plan was dan ook om een lening te nemen bij de bank daar een jaar te blijvenb en die dab over te laten nemane door het woningfonds...
    we mogen bij het vlaamse wongfonds lenen tot 174.000€ maar als we een huis kopen van 160.000 zitten we daar dus al boven vandaar dus eerst via de bank.

Share This Page