Een leuk speelkleed heb ik eigenlijk nog niet, alleen een heel kleintje. Moet daar maar eens op uit! hebben jullie tips? Welke is leuk en niet zo duur? Groot genoeg? Ik hoef geen kleed met ingebouwde speelboog, wel misschien met leuke frutsels eraan om mee te frommelen. En leuk roze is niet verkeerd (Vroeger vond ik roze ontzettend stom! haha).
Dan vind je het speelkleed van Lilliputiens Liz denk ik wel mooi. Zit geen speelboog aan, maar heeft wel verschillende dingetjes en frutseltjes. Lilliputiens Liz Speeltapijt - Lilliputiens Zacht Speelgoed Hier is nu 10% korting op alles van Lilliputiens.
Wat een mooi kleed! Maar wel wat klein? Als je kindje straks een beetje gaat rollen en bewegen dan is het al snel te klein. Wij hebben vanuit dat oogpunt een groter kleed gekocht (TafToys, een balletje eraan, een frutsel met belletje, verschillende soorten stofjes om te voelen, etc.).
Een beetje klein kleed maar wel supermooi!! Alleen best prijzig (vind ik) @ TS; Misschien eens op Marktplaats kijken?
Ja die had ik ook al gezien en idd super mooi en leuk maar veel te klein, niet alleen is onze dame lang, ook rolt ze dat het een lust is . Ik voorzie dat ze snel wil gaan "kruipen" (nou ja...) of "doorrollen" en lijkt mij fijn haar daar ruimte voor te geven. Ja die Taftoys is ook leuk ja! Meer tips nog welkom.
ik lees ff mee, we gebruiken nu een boxkleed maar dat is ook niet zo groot, of een plaid van de ikea maar die is zo glad op ons laminaat.
Wij gebruiken thuis ook gewoon een boxkleed. En als ze eenmaal kunnen rollen dan maakt de maat echt niet meer uit hoor haha ze rollen er dan toch af want ze willen dan niet meer stil op een kleedje liggen! Rollen is toch veel leuker?? Mijn moeder heeft een speelkleed bij de Hema gekocht. Hier zit met zacht klitteband een vogeltje op en nog een paar diertjes. Kan er dus ook af worden gehaald om mee te spelen. Echt een leuk kleed. Ik heb geen afbeelding, maar misschien kun je eens zoeken/kijken bij de Hema?