Hoi, Ons 2e kindje is onderweg,nu zou ik n principe de eerste kinderwagen weer kunnen gebruiken maar ik erger me aan een aantal dingen.Aangezien ik best veel wandel met de kleintjes wil ik eigenlijk een nieuwe.(alhoewel er ook een aantal fijne dingen aan de wagen zitten) Nu hebben we de quinny buzz 3,nadeel 3:ik wil graag 4 wielen,dit voorwiel blijft altijd hangen.Er zijn wel 4 wielen te verkrijgen,die ik er op kan klappen.Nadeel de reiswieg:hebben we maar een paar weken kunnen gebruiken omdat hij zo klein is.vind een grotere dus wel fijn. Wat wel fijn is dat hij licht is,erg compact en het zitgedeelte erg fijn. Ons meisje is 21 maanden als de 2e komt,is een duokinderwagen makkelijk,of gewoon een meerijd plankje?Als ik al die dingen moet aanschaffen kan ik beter een nieuwe kopen of niet? Iemand nog tips met goede betaalbare wagen,beetje ruimte voor iets grotere baby`s en die fijn rijdt,ook in winkels?Bedankt alvast!
toen ik zwanger was van onze 2e, heb ik een fijne duo-wagen via marktplaats gekocht. Het was er 1 op 3 luchtbanden, met de kindjes achter elkaar. Met een reiswieg voor de baby, en een flinke boodschappenmand. Ik heb hem gekocht voor 115,- en een jaar later weer op mp gezet. Na 1 dag is hij opgehaald voor 100,- Ik vond het echt een superwagen.
ik heb er zo een gehad, alleen andere kleur. Het achterstoeltje kon plat, en daar past dan weer een reiswiegje op Marktplaats.nl > adventure duowagen twin swivel - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Hij reed makkelijk, niet onwijs groot, maar toch genoeg ruimte voor een baby en peuter.
La$stig is dat! Wij zaten toen met hetzelfde. Onze dochter was 26 maanden toen de jongste werd geboren. Aangezien je van wandelen houdt, zal ik wel voor een duowagen gaan, dan kun je er alleen ook makkelijk op uit. Wij hebben er ook eentje, een urban jungle duo. Via mp gekocht. Nog wel redelijk prijzig, maar is complete 2ling wagen. Kan een bak op, dat is niet zo'n hele grote. Maar onze zoon was bij de geboorte 4420gram en past er nu nog makkelijk in. Hij kan ook bijna helemaal plat, dus als hij niet meer in de bak past, kan hij plat liggen in bv een voetenzak ofzo. Daarnaast heb ik nog wel de enkele wagen van onze dochter, een mutsy 4-rider. Vind dat een fijne wagen. We wandelen namelijk ook weleens een kleiner stukje, zodat onze dochter gewoon loopt. Maar als we weggaan ofzo, neem ik snel de duo mee. Kan zij ook zitten wanneer ze wil!
Goh bedankt voor de reacties,ga eens kijken op mp voor een duo wagen.Dat lijkt me de beste oplossing i.v.m het vele wandelen.Kan ik dat lekker blijven doen.Goede tips!