Heeft iemand ervaring met parkeren bij de RAI? Ik ga namelijk met mijn moeder en die zit in een scootmobiel maar heeft geen officiële invalidenkaart.. Ik lees op de site dat ik bij de RAI kan parkeren maar er staat bij vol=vol... Is het snel vol?
Ik weet niet of je zonder een (vooraf gekochte) parkeerkaart de garage inkomt. Ik had altijd een kaart en mocht na controle doorrijden. Staat er niks op de site van de negenmaandenbeurs? Ik zou niet gokken op een plekje, want het is erg druk!
Nou je hebt een parkeer garage bij de 9 maanden. Met volgens mij 3 lagen. Om de huishoudbeurs heen zijn er nog 4 terreinen waar je kan parkeren. Parkeer garage is rond 1200 vol(wat ik vorig jaar heb mee gemaakt) En het is best prijzig de terreinen er om heen zijn eigenlijk nooit vol.en meer betaal baar.zijn op goede loop afstand. Maar wij staan toch liever in de garage kunnen we steeds snel en makkelijk onze tassen dumpen in de auto
je moet je voorstellen dat er uit het hele land auto's bussen, treinen met mensen ladingen naar toe gaan. Dus met mazzel heb je een parkeerplekje, maar zou er niet standaard vanuit gaan. Vlak bij, op wandel afstand ( 1 halte met de bus denk ik) heb je het amstelpark. daar kan je ook parkeren. Of bij het gelderlandplein (parkeer automaat) en dan de bus 2 haltes pakken naar de rai.
ik heb gelezen dat je voor 20 euro hele dag kan parkeren..dus valt nog wel mee ligt er denk ik ook een beetje aan welke dag je gaat....
Nou ik zet mijn auto gewoon onder de Amsterdam Arena, koop een dag kaart (geloof dat die 12 euro zijn ofzo ? ) en krijg ook nog eens 2 openbaar vervoer kaartjes erbij zodat we dan verder kunnen met de trein of metro naar de Rai... Maar met een scootmobiel wordt dat wel erg lastig! Misschien even contact opnemen anders of je niet alsnog iets kan reserveren ofzo ? En anders meteen bij de opening daar aanwezig zijn dus om 11.00 al daar zijn (of het liefst misschien nog eerder ? )
11 uur nog plek hebben? Zou het er niet op wagen hoor. Het is dan al mega druk namelijk. Ik zou lekker met het ov gaan,nouja lekker haha. Maar dat heb ik tot nu toe 2x gedaan met mijn mams en dat was goed te doen. Zelfs toen ik zwanger was haha.
Dat is goed te doen hoor met een scootmobiel denk ik. Want bij station bijlmer ( bij de arena) kan je met de lift omhoog om de metro te pakken. En als je aankomt op station rai, kan je met de lift weer naar beneden.
ik heb vorig jaar zon parkeerkaart via internet besteld op hun eigne site van de rai ,had geen zin in gedoe en zeker weten een plekje
Ik was eigenlijk ook ons plan om vanaf huis te gaan met de metro. Is niet zo ver! Maarja, al die tassen, en mijn zwangere buik. Ik ga nu gewoon met de auto Wij gaan savonds. Zijn de garages dan ook vol?
wij gaan waarschijnlijk donderdag, gaan gewoon op tijd.. En als er geen plek is, zet ik mijn moeder (en de kinderwagen) gewoon bij de ingang af en parkeer de auto verder weg..
Iemand ook bij de Rai zelf geparkeerd? Ga morgen heen en wil eigenlijk zo dicht mogelijk bij Rai parkeren
Parkeerkaart kopen asje. daar kan je je parkeerkaart bestellen, alleen niet voor de parkeergarage tijdens de beurzen, wel voor de terreinen eromheen,. en: Tijdens de Huishoudbeurs en Negenmaandebeurs kunt u PRAI smsen naar 1008. U krijgt dan actuele parkeerinformatie op uw telefoon. Het ontvangen van de sms is gratis.
wij wilde vorig jaar ook zo dicht bij parkeren, overal stonden parkeerwachters in de omliggende wijk. Dus zeiden we dat we op visite gingen op nr 372. Dus parkeerwachter zei: oke, rijdt u maar verder. Wel voldoende op de chip gezet trouwens want je betaald uurtarief, dus uiteindelijk wel gelijk aan wat je kwijt zou als je verder zou parkeren en met de pendelbussen zou gaan of bij de rai zelf. maar dis was eigenlijk net zo fijn, oversteken en je was er, maar eigenlijk mocht het niet