Cambridge dieet

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van 2 meiden, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik zoek naar ervaringen; overweeg om dit dieet te 'volgen'.

Wie heeft dit gedaan? Hoe beviel t? Is t duur? Hoe lang heb je t gevolgd en hoeveel ben je afgevallen?

Groeten, Femke

2. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi,

sinds begin januari ben ik bezig met het cbdieet.
    ik gebruik de 800 kc versie, dus 2 vervangers en dan 's avonds een 400kc maaltijd.
    maar ik neem savonds dus een normale maaltijd omdat ik het belangrijk vind voor mijn kinderen om mee te eten.
    dit vond mijn consulente ook goed.

ik ben nu ongeveer 6 kilo afgevallen, en merk het echt goed!
    krijg echt veel leuke complimentjes.
    6 kilo in 7 weken is niet superveel, maar ik had niet heel veel overgewicht, als je bv 120 kilo bij 160 bent dan zal je echt sneller afvallen.

ik betaal ongeveer 33 euro per week, maar dat ligt er echt aan welke producten je gebruikt.
    de 500kc producten zijn sowieso duurder dan de 800kc. en bij de 500 kc gebruik je dus 3 vervangers dus daarom ook weer duurder.

ondanks dat ik nu een dipje heb om niet te zondigen, dat gevecht blijft denk ik ook wel bij elk dieet, ben ik heel blij hiermee.

voor veel info kan je idd goed terecht op de site of een afspraak maken met een consulente!!

ik kan het je in ieder geval aanraden!

succes,
    voor meer vragen mag je best pben!!

joyce

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hey,

Ik kan het zeker aanraden. wat mij met geen 1 ander dieet is gelukt is me met dit dieet wel gelukt. 30 kilo er af!
    Ik bener mee bezig sinds november maar heb met kerst en nieuw natuurlijk wel lekker gevierd.

Ik heb de 500 variant gedaan met een uitstapje naar de 800.
    Het is ongeveer 50 euro in de week. En daarbij mag je water en thee. (groene, gewonen en rooibos) zijn er nog wel een paar andere.

Als je heel veel meer wil weten mag je me altijd pben en er staat ook heel veel info op de cambridge site en op dat forum. Moet je maar is naar de voor en na foto's kijken. Dat is heel motiverend.

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hier nog een Cambridger. Ben er nu 20.5 kilo mee kwijt en vandaag begonnen aan de afbouw. Ik hoop in deze fase nog 5 kilo kwijt te raken.

Heb het dieet vanaf eind november gedaan en net als Lizzie met kerst en oud en nieuw het er lekker van genomen. Ik heb het wel als heel zwaar ervaren, maar heb er totaal geen spijt van dat ik eraan begonnen ben.

6. mama van 2 meiden

Ik wil er tussen de 10 en 15 kg af, dus zou de 500 variant misschien te heftig zijn of niet?

7. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Waarom niet lekker het dr. Frank dieet? Zoveel hoef je nou ook weer niet kwijt. Makkelijke recepten en goed vol te houden. Ben nu 2 weken bezig en al 3,5 kilo kwijt. Plus het feit dat je alleen maar boodschapjes hoeft aan te schaffen en verder niets

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    hoi.

hier ook ervaren cambrige dieet.

mijn man en ik hebben het afgelopen zomer samen gedaan en mijn man is nu ook weer bezig voor de overige kilos.

ik vond het wel heel zwaar maar de kilos vlieen ervan echt heerlijk je boekt heel snel veel resultaat ik ben er 15 kilo mee afgevallen en mijn man al 25.

dus een echte aanrader!

9. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik vind het ook een echte aanrader. Ben in 1 maand bijna 10 kilo kwijt geraakt. Ja je betaald er wel wat voor maar dan heb je ook wel wat.

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Pauly, het Dr. Frank dieet gaat wel ook uit van het in ketose komen en dus je vetverbranden. Ik ben daar ook eens mee begonnen, maar doordat ik dan niet de disipline had om me alleen aan de voorgeschreven hoeveelheden te houden lukte dat me niet.
    Met Cambridge mag je 3 maaltijdvervangers en thats it.

11. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    hier ook het cbdieet gedaan 3 jaar geleden, heb het 6 weken volgehouden en totaal 17 kilo afgevallen. Toen ik stopte zat er binnen een half jaartje 22 kilo bij... Ik heb bij een dieëtiste gelopen en daar nu 22 kilo mee afgevallen en er komt zo goed als niks aan! Ga nu al bijna een jaar niet meer naar haar toe. Maar kom ook niks aan! Kortom ik vind CB zonde van het geld het is HEEEEEL ongezond (slechte stoelgang krijg je ervan) en je leert je eetgewoonte niet veranderen, omdat je NIKS eet! Ik zou zeggen NIET doen! zoek op een gezonde maniet hulp als je die nodig hebt.

12. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    @maantje85, jammer dat het voor jou niet heeft gewerkt.
    maar die slechte stoelgang heeft lang niet iedereen.

als je de 500kc versie volgt dan heb je er kans op, maar daar zijn bv ook tabletjes voor, en als je genoeg drinkt valt het reuze mee.
    bij de 800 kc versie eet je 'savonds gewoon dus blijven je darmen geprikkeld, je hebt misschien niet meer iedere dag ontlasting, maar de boel komt niet stil te liggen.

maar ja voor de een werkt het wel voor de ander niet.

ben nu dan 6 kilo kwijt en ik weet dat als ik in mijn oude eetpatroon verder zou gaan dat die 6 kilo er zo weer aan zouden zitten, maar daar ben ik zelf bij!
    persoonlijk kan ik het iedereen aanraden zeker als je flink wat gewicht kwijt moet.

joyce

13. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    #13 mamanu, 19 feb 2011
    Laatst bewerkt: 19 feb 2011
    Ik raad het ook af!

Ik vond erg zwaar vooral de eerste dagen. (vooral als je nog twee koters hebt rondlopen!) De kg vliegen er wel af, maar vond het niet prettig om met zo'n vieze smaak rond te lopen en een hele slechte stoelgang te hebben ondanks de vezel die ik nam. Na het stoppen, is heel mijn stoelgang nog weken van slag geweest dus

Nee voor mij nooit meer!

Je kunt beter gezond gaan eten, dus minder calorieen nemen en gaan sporten. Ik wil ook graag snel wat kg kwijt, maar niet ten koste van mijn gezondheid!

Oja een vriendin van mij is bossen met haar verloren door de Cambridge. Ik denk omdat je toch wat vitamines mist, anders verlies je niet zoveel haar. Het staat ook in de boekjes dat dit een bijwerking kan zijn. Dat kan toch nooit gezond zijn?

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Alle vitamine en zo zitten in de shakes dus daar kan het haar verlies niet aan liggen.

Ik moet wel zeggen dat ik alleen negative reacties hoor en krijg over het volgen van dit dieet van iedereen die weer is aan gekomen. Maar die personen hebben zelf weer van alles in hun mond gestopt. Het is ook de bedoeling dat je je leven om gooit als je gaat lijnen . Dit is ook voor het cambridge dieet. Als je op je streef gewicht zit. sporten en gezond eten. Je bepaalt zelf hoe je daarna verder gaat. want verander je niet heeft het lijnen ook geen zin! Maar dat is voor elk dieet.
    (geen aanval op personen ofzo)

15. mama van 2 meiden

Fijn om de verschillende ervaringen te lezen.
    Ik hoop hiermee snel af te vallen en zal uiteraard mijn eetpatroon aanpassen als ik weer gewoon ga eten.
    Ik merk dat ik dit nu ik zo ontevreden ben met hoe ik eruit zie dat dit gewoon moeilijk is; ik zie dan niet snel genoeg resultaat en ga 'dan maar weer' eten

Deel Deze Pagina