Lamsrug mag dat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vica86, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hallo,

Morgen ga ik met de familie uit eten en ben vast de kaart aan het doorspitten. We gaan naar een steakhouse en ik vind biefstuk heerlijk maar doorbakken is het toch een stuk minder lekker.
    Nou hebben ze ook lamsrug, lijkt mij heel erg lekker, maar is dat niet ook rose? Dan mag je die toch ook niet hebben? Is dat doorbakken nog wel lekker?

Beetje rare vraag misschien, maar verder hebben ze niet echt iets wat echt lekker is. Dus als dit ook niet mag wordt het denk ik toch een doorbakken biefstuk ofzo :(.

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik denk dat dat ook rodig is, en doorbakken niet echt lekker.

Is er niet iets van een lekkere mexicaanse salade of spareribs?

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Spareribs zijn er zeker, alleen hou ik daar niet van.. Enige andere optie is een menu met 3 dunne karbonaatjes :(. Ja of garnalen enzo maar daar hou ik ook niet echt van..
    Ze hebben niet echt een heel uitgebreid menu.

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    helaas moet alles doorbakken zijn... misschien een stukje zalm? is nog goed voor de kleine ook :)
    En je zou ook nog bijvoorbeeld 2 voorgerechtjes als hoofdgerecht kunnen kiezen, ik kan nu al minder eten dan normaal,

succes met kiezen en veel plezier!

miek

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Zalm hebben ze ook niet.
    En ja ik eet juist meer dan normaal haha.

Ach anders wordt het maar gewoon een doorbakken steak. Vind ik opzich ook niet vies hoor, maar wel jammer :p.

Deel Deze Pagina