Ik hobbelde net nog even met Ilana naar de Lidl voor wat dingetjes, lopend, want ik mag nog niet rijden met mijn manke poot. Ik kom dus langs alle huizen, zie ik ineens een briefje van 10 euro uit de brievenbus steken . En ja, dan flitste ondere andere ook even door mijn hoofd of ik het eruit zou halen, heel even maar, maar toch... Wat moest ik? Aanbellen? Doorlopen? Toch maar laten hangen en doorgelopen. Achteraf maar goed ook, want zo´n 100 meter verder lag er eentje op de grond en bleek een reclamefoldertje te zijn. Ze hadden zeker instructies gehad om die foldertjes op die manier in de bus te doen. Gemeen hoor! Wat zou jij doen? Foto met mobieltje gemaakt:
Ik zou niks doen, laten hangen. Als het een echt tientje was, dan zou het eigendom zijn van de mensen die daar wonen. En het is hun voordeur met hun brievenbus. Dus gewoon doorlopen...
t ligt er een beetje aan denk, als het een oprit betreft zou ik doorlopen, als het huis meteen aan de straat was, waarschijnlijk niet. als ik het niet doe, dan iemand anders waarschijnlijk wel of ik gooi het verder naar binnen, helemaal afhankelijk van mijn eigen financiele situatie op dat moment, als ik weet dat we krap zitten is de kans groter dat ik het meeneem dan als we bijv net het salaris zouden hebben gehad.. best erg eigenlijk.. heb wel ooit iemand voor me gehad bij de pinautomaat die 200 euro er in liet zitten. wel die vrouw even achternagerend met het geld. omvervolgens zelf te gaan pinnen, en tot de conclusie te komen dat ik blut was. tsja, balen op dat moment, maar als ik het had gehouden had ik me zo schuldig gevoeld dat ik het toch niet kon uitgeven..
hihi, nou ik had het ff naar binnen geduwd. Ik had ook wel gedacht dat het een soort babnanasplit zou zijn oid.
Ik zou aanbellen en als er nou een lekkere gozer open doet vraag ik of tie mee wat gaat drinken en als er nou niet een leuk iemand open doet geef ik het aan die gene
Whaaahahaha Ik zou het erin duwen of doorlopen, maar pakken en houden zeker niet. Ben geen (asociale) dief
ik zou doorlopen, .................................................... denk ik................ ik zou het in ieder geval niet houden.
Ik ook niet, daarom verbaasde ik me er zo over dat het een seconde als mogelijkheid door mijn hoofd flitste.
ik zou het negeren, veel te bang dat er een addertje onder het gras zit, iemand die je in de gaten houd en snel een emmer water over je heen gooit ofzo als het buiten op straat lag was t wel van mij geweest trouwens(tenzij ik iemand heel hard zag zoeken, maa als er niemand te bekennen is dan had ik het wel mee gepakt.)
Ik zou gelijk al denken dat dit om een geintje van iemand zou gaan, dat iemand een touwtje aan dat 10-tje heeft gedaan en zodra je het wil pakken, ze dat 10-tje naar binnen trekken, dus ik loop gewoon door..
Ik was dus echt doorgelopen., want ik zou dan toch echt denken dat er iemand achter zat die mensen in de maling neemt haha!
keek gelijk waar je woonde, dan zouden wij hier ook zon leuk reclamefoldertje in de bus krijgen, helaas wonen we niet in dezelfde plaats....
Hehe, ik wil ze wel opsturen hoor. Toen ik weer thuiskwam lagen er 3 in de bus. We wonen aan het einde van de straat, dus ze moesten zeker van het restant af. Als het nou eens echte tientjes waren geweest...