ja ik weet het, ik ben extreem vroeg, maar met mijn man zijn werk is het altijd gezeik met vrij krijgen en ik wil nu een keer de eerste zijn die vrij vraagt. Dus boven staat mijn vraag... en zo ja... hoe was het? Echt een toevoeging aan normaal center parcs? En hoe oud waren de meegekomen kids? En vonden ze het leuk?
ik ben afgelopen jaar geweest maar er was niet veel bijzonders aan. Je kon ontbijten met de pieten en er waarin een pietendisco
niet bij CP, wel bij Landal. Er waren allerlei activiteiten i.p.v. met bollo die met pieten waren. Zo konden ze pepernoten bakken, een pieten speurtocht en nog veel meer. Verder was er een pietendisco. Al verrschillende jaren gedaan, maar alleen afgelopen jaar een groot succes (bijna 4 dus) omdat ze met bijna 2 panisch was voor zwarte piet en met bijna 3 de ene keer zwarte piet doodeng vond, maar de keer erna wel leuk mits hij/zij op afstand bleef. Zoon was de 1ste keer 3 mnd, dus wat te jong en vorig jaar 15 mnd. En heeft ook niet echt mee gedaan, omdat hij liever zijn eigen dingen deed dan lief aan tafel doen wat de bedoeling was. (hij was in elk geval niet bang voor zwarte piet). En je kon inderdaad ontbijten met de pieten (nooit gedaan) of de cadeaus laten brengen door de pieten (ook nooit gedaan).
Kan dit bij Landal ook? Leuk ga ik in de gaten houden. Welk park waren jullie? Doen er veel parken mee? Of weet je dat zo niet?
Heb t twee keer gedaan. (dochter was de eerste keer 2 en het jaar daarop dus 3 jaar) Ik vond t erg leuk. De eerste keer was op Heyderbos en tweede keer op de Kempervennen. Er zijn meerdere keren uurtjes dat de sint en de pieten op het plaza komen, en dan is er een klein toneelstukje en de kinderen mogen bij sint komen en krijgen pepernoten van de pieten. Er is Pieten disco, er was ook iets van knutselen maar dat hebben we niet gedaan. Er lopen pieten op het park rond, de laatste keer kwam er een hele lading pieten uit een soort karretje. Bij de restaurants laten de pieten zich regelmatig zien. Wij vieren altijd met de hele familie sinterklaas en dan is t lekker dat we met zijn allen ergens zijn en niet in de avond weg hoeven. Dit jaar gaan we t ook weer doen.
We zijn op Rabbit Hill geweest, Twenshaarsveld en op Hoog Vaals waar ze dit hadden. Even gekeken voor je en afgelopen jaar deden de volgende parken mee: Strooombroek, Aelderholt, Hoog Vaals Coldenhove Sluftervallei Esonstad Twenhaarsveld Heihaas Het Vennenbos Heideheuvel Winterberg De Lommerbergen Wirfttal Het Land van Bartje Miggelenberg Domein de Schatberg Port Greve Landgoed 't Loo Rabbit Hill
o ok... nou ik zag ook niet zo heel dure prijzen bij centerparcs... met de felicitas code zou ik dat weekend 250 euro kwijt zijn geloof ik... of is landal nog goedkoper?
Volgens mij betalen wij voor een weekend rond de 160 euro. aanieding voor 99 of 119 euto + alle extra`s.