Ik heb gelezen dat veel dames hier wel eens naar Land van Bartje zijn geweest. Wij nog nooit maar willen deze herfstvakantie gaan. Maar, zoveel soorten huisjes! Welke neem je nou? Het gaat om een 6 persoons. Advies welkom!
Ga je met 4 kinderen en 2 volwassenen of meerdere volwassenen? In geval van meer volwassenen én liefhebber van jacuzzi zou ik voor de welness bungalow gaan (8 persoons huis, wel duur...) Dat is van dat park de enigste die ik ken maar super netjes, grote overkapping met bbq, groot en net huis/ terrein.
Ik weet niet met hoeveel personen je gaat? Wij waren met 6 volwassen (2 singles, 2 stellen) en een dreumes. Wij hadden een 8 persoons, maar wij vonden het krapjes.
Type boerderij is fijn en ruim. Je kunt bij de huisjes ook de vloeroppervlakte zien. Daar kan je al veel uit opmaken vind ik altijd. Zeker in combinatie met de plattegrond van het huisje.
Wij zijn een aantal x geweest in een huisje dacht 5 persoons aan de rand en ook eens die witte huisjes was 4-6 persoons en echt daar had ik een wasdroogmachine haha k was helemaal blij. Neem vaak met 4 personen een 6 persoons huisje vind een kamer extra heerlijk om m'n zooi uit te stallen.
Wij hadden toen met vier een zes persoons luxe hoevewoning. Ik weet niet of je ook echt met zes mensen gaat, maar in dat geval zou ik bij voorkeur een acht persoons huisje nemen en dan de luxe of extra luxe variant, hoewel die luxe hoevewoning ook prima is met zes (meer vierkante meters dan sommige acht persoons, zie ik ), maar dat ligt natuurlijk ook aan het budget.
We gaan met z’n 4-en; m’n moeder, ik en m’n twee kinderen en willen graag drie slaapkamers dus kwamen we uit op 6 persoonshuisje. Bungalow, boerderij, hoeve of landhuis. Alleen qua oppervlakte zijn die allemaal gelijk dus kwam ik er niet helemaal uit welke nu fijn is. De een is dus bijv niet nieuwer dan de andere?
Deze 2 hebben wij gehad bij de 5 persoons was de badkamer echt ruimer met een bad erin, geen aparte douche dat kon in dat bad. Bij dat 6 persoons huisje had ik een droog wasmachine maar de badkamer was echt klein. Wel beide 3 slaapkamers waaronder 1 beneden.
Wij hadden er een met 3 slaapkamers, en een sauna. Weet niet welke dat is. Was een duurdere versie dag weet ik wel.
Wij boeken altijd de 6 persoons luxe kinderhoeve woning. (Favo huisje is 312, ja we komen er echt te vaak ) 1 slaapkamer met 2p bed en badkamer beneden, nog een slaapkamer met 2p bed boven + een kinderslaapkamet en ruime badkamer met sauna. Deze huisjes liggen direct aan een klein speeltuintje, echt zo fijn! En de omgeving is heel bosrijk, wij komen er altind helemaal tot rust.