Wie wil mij helpen sparen voor de knuffels bij de Hema? Ik kom zelf niet zo heel vaak bij de Hema maar zou toch graag de knuffels willen sparen. Ook omdat twee vriendinnen van mij zwanger zijn leek het mij well euk om ze alvast een knuffel kado te doen. Bij 10 euro krijg je 1 punt je hebt 6 punten nodig voor 1 knuffel. Wie wil de punten voor mij sparen??
Ik heb ze ook gezien en ben er helemaal weg van!! Dus kan helaas niet voor je sparen krijg ze zelf ook niet bij elkaar Hopelijk lukt het jou wel!
He wil het eerst zelf proberen maar als ik het niet haal hoor je van me. Moet net wat nodig hebben daar en vind de actie periode erggggggg kort helaas. Dus misschien, actie is vandaag pas gestart.
Heb al 1 zegel maar het is een stomme actie had iets voor 19,95 en kreeg toen een zegel. Toen mocht ik de zegels van een vrouw na mij wel hebben maar toen had de cassiere al op nee gedrukt en mocht ze de zegels niet meer geven. Gewoon veel kopen en later weer ruilen, misschien helpt dat. Het zijn leuke knuffeltjes maar niet super groot.
ik spaar ze helass voor jullie zelf, maar idd erg kleine knuffeltjes, zijn ook eerder koelkast magneet knuffeltjes(zitten magneten in) mocht ik zegels over hebben dan geef ik wel een gil
Ik spaar ze ook. Ik heb zelf bij de Hema altijd gewerkt en weet hoe het eraan toe gaat. Als je een product koopt en binnen één maand terugbrengt krijg je gewoon je geld terug. Ik had van de week ook voor 19,60 euro gekocht, en moest toevallig daarna nog eens wat afrekenen bij de fotoservice; maar kreeg absoluut geen zegeltje erbij. Waar haalde ik het lef vandaan om het te vragen (zo kwam die mevrouw op mij over...). Dus ik ga van de week naar de Hema om wat te kopen en volgende dag gewoon weer terugbrengen. Heb ik in ieder geval mijn zegeltjes, en krijg daarna mijn geld gewoon weer terug.... Tja, misschien niet helemaal eerlijk... Maar 't werkt wel.
Ja dat had ik ook al in gedachten. Ik kreeg ook geen extra zegel bij 19,95. Ik heb zelf altijd bij de C1000 gewerkt en daar ronden we af naar boven en dan kreeg je bij 0,80 nog een zegel zeg maar. Maar ja we zien wel hoever we komen
Bij schoenenreus hoef je die zegelfraude niet te proberen...bracht laatst schoenen terug en toen vroegen ze me om de zegeltjes!!! Ik koop nooit zovéél tegelijk bij de hema dat ik die 6 zegels bij elkaar krijg...helaas
zijn inderdaad leuke knuffels, hier had me moeder een moederfiets gekocht met mandje dus ze had een hoop zegels. In totaal 5 van de 6 knuffels, maar me dochter is er weg van anders had ik ze weg gegeven. Vind het wel absurd dat je voor 60 euro moet kopen voor 1 knuffel!
ik heb al 3 zegels en wil eigenlijk wel 1 knuffel hopelijk bij mekaar te krijgen en als ik na de 3 over heb geef ik een gil ga niet verder dan 1 knuffel zoveel koop ik nu ook weer niet daar!
Heb via mp. een aantal zegels kunnen scoren in ruil voor DE punten die ik overvloed heb en waar ik niks mee doe. Ga morgen mijn eerste knuffel ophalen. Ga voor het rode poesje of de roze knuffel
Dit heb ik ook gehad toen ik de schoentjes van me zoontje terug ging brengen, had de zegeltjes nog thuis liggen in de la waar de rest van al die rommel ligt Gewoon zeggen dat je geen zegels spaart dan kunnen ze ook niet verder zeuren om die zegels. Wat een onzin zeg om je zegels terug te vragen
Ik vind het hondje zo leuk, mijn ventje ook Maar ik koop steeds voor een te laag bedrag in 1x dus krijg nog niet eens 1 zegeltje, laat staan 6...
Oh dat ruilen is een goed idee, ik heb nog een hele zooi pickwick zegels liggen. Wie wil ruilen voor hema beestenzegels??? Ik heb er nu 1 en daar blijft het denk ik wel bij...hahaha... ik koop niet vaak iets bij de hema.
Op martkplaats zijn mensen die willen ruilen de DE zegels. Gewoon daar even zoeken op hema knuffelzegels oid. Heb ik ook iemand gevonden die echt HEMA verslaafd is heb via haar al 1 knuffel kunnen halen.
ik heb toevallig deze week een gordijn besteld en had dus meteen 6 beestjes bij elkaar... hier deden ze helemaal niet moeilijk... heb nl niet het hele gordijn betaald, maar een klein gedeelte, maar kreeg al wel alle zegeltjes mee.
Hier 1 knuffel vind het alleen jammer dat er een magneet in twee pootjes zit, kan je wel leuk op hangen natuurlijk. Maar nou durf ik hem niet aan de kleine te geven, ze stopt alles in haar mond en het idee dat er een magneet in zit vind nou niet zo fris. Of ben ik nou zo overbezorgd.